Lexus розширив лінійку TX новою комплектацією F Sport Handling. Тепер вартість кросовера починається з зі 56 490 доларів.
Як повідомляє Autoevolution, перший в історії трирядний позашляховик від Lexus, який, фактично, є більш преміальним аналогом Toyota Grand Highlander, отримав нову комплектацію для 2025 модельного року.
Як і модель від Toyota, TX заснований на платформі TNGA-K й збирається у Сполучених Штатах на заводі TMMI у Прінстоні, Індіана. Однак, вартість Toyota Grand Highlander стартує від 43 320 доларів за модель 2024 року, тоді як ціна Lexus TX 2024 модельного року становить $55 050 за варіант TX 350 з переднім приводом і потужністю 275 кінських сил.
Водночас вартість повнопривідної моделі починається від 56 650 доларів. Також є моделі Premium і Luxury з переднім або повним приводом, а також гібридні варіанти TX 500h F Sport Performance Premium і Luxury й унікальний гібридний TX 550h+ Luxury AWD за 78 050 доларів.
Для 2025 модельного року компанія Lexus вирішила підвищити початкову рекомендовану ціну до $56 490 за базовий варіант. Крім того, Lexus TX 2025 року отримав новий рівень комплектації F Sport Handling, який пропонується виключно у варіанті TX 350 AWD.
Нова версія оснащена стандартною адаптивною змінною підвіскою, системою допомоги при паркуванні з автоматичним гальмуванням, панорамним скляним дахом, сидіннями третього ряду з електроприводом і вентиляцією передніх сидінь.
Впізнати новинку можна за спеціальною виготовленою на замовлення передньою частиною, інакшою задньою панеллю, чорними рейлінгами на даху, темною хромованою окантовкою вікон, чорними кришками дзеркал та 22-дюймовими легкосплавними дисками з оздобленням Matte Black.
У салоні новий Lexus TX 350 AWD F Sport Handling 2025 року має такі нові елементи, як підігрів і шкіряне кермо, алюмінієві педалі та накладки на пороги, а також окремі крісла другого ряду, тож фактично, кросовер має місце лише для шести осіб. Таким чином, завдяки новому рівню комплектації, трирядний позашляховик Lexus TX має сім варіантів оснащення.
До слова, варіанти силових агрегатів та трансмісії залишаються незмінними. Є базовий 2,4-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом, яким оснащено TX 350 FWD й AWD, гібридний 2,4-літровий турбодвигун для TX 500h із сумарною потужністю 366 кінських сил й 550 Нм крутного моменту, а також потужний плагін TX 550h+ потужністю 404 к.с гібрид, який оснащено акумулятором на 18,1 кВт-год. Його достатньо, аби подолати 50 км на електротязі.