Японський автовиробник подав заявку на реєстрацію нової торгової марки. За чутками, компанія готує заміну логотипу бренду.
За інсайдерською інформацією, на автомобілях Mazda з'явиться оновлений значок. Судячи з заявки, яку виявив Drive, новий логотип, здається, є чіткішою та простішою чорно-білою версією герба, який зараз використовується.
Mazda вперше представила знайомий нам логотип, що нагадує V-подібні крила в 1997 році. З того часу компанія презентувала його три дещо різних варіацій.
Повідомляється, що оновлену емблему було подано поряд із новим товарним знаком з назвою компанії, написаною великими літерами та новим шрифтом, який використовується для брендування Mazda Foundation, а також на таких автомобілях, як Mazda 3.
Автовиробник відмовився коментувати запити журналістів стосовно нової торгової марки, тому достеменно невідомо, чи буде компанія проходити повний ребрендинг, чи логотипи просто використовуватимуться в якомусь підрозділі компанії.