У Японії стартував прийом замовлень на оновлений Mazda MX-5 Miata. Фізичні продажі родстера розпочнуться у січні 2024 року. Ціни поки не оголошені.
Це перше оновлення моделі з 2019 року, коли родстер оснастили потужнішою версією 2,0-літрового двигуна. MX-5 Miata 2024 може похвалитися новими світлодіодними фарами, інтегрованими в денні ходові вогні. Раніше це були кілька точок, що світяться, у передньому бампері, які з'явилися на цьому місці під-час оновлення 2015 року.
У лівій частині радіаторної решітки розмістився локаційний датчик адаптивного круїз-контролю з функцією Smart Brake Support. Остання зупиняє автомобіль під час руху заднім ходом на швидкості до 15 км/год при виявленні перешкоди.
Оновлені задні ліхтарі тепер повністю світлодіодні, включно з сигналами повороту. Також родстеру дісталися нові колісні диски діаметрів 16 та 17 дюймів. А завершує оновлений образ новий відтінок червоного Aero Grey Metallic на кузові.
Для інтер'єру застосовано благородний коричневий колір, що нагадує, як стверджується, родстери старої школи. З ним контрастує знімний бежевий верх. У салоні - нова 8,8-дюймова інформаційно-розважальна система, як у Mazda2 та CX-3 2024 року для японського ринку. Модернізована панель приладів з тонкими рамками обіцяє більший набір функцій та сучасний інтерфейс користувача.
Серед технічних покращень - новий асиметричний диференціал підвищеного тертя у версіях із 6-ступінчастою механічною коробкою передач та доопрацьований електропідсилювач керма. Система динамічного контролю стійкості працює у новому режимі DSC-Track. Він активується, коли електроніка розуміє, що водій більше не може керувати автомобілем.
У моторній лінійці колишні двигуни об'ємом 1,5 та 2,0 літра. Менший за умови роботи на високооктановому паливі видає на 4 к.с. більше, ніж раніше. Більший у парі з механічною коробкою передач обіцяє кращу реакцію при прискоренні та уповільненні.
Як очікується, всі ці зміни найближчими місяцями переживе й глобальна версія Mazda MX-5. На ринку оновлений родстер протримається щонайменше два роки. Як заявили у Mazda, через більш високі вимоги щодо шкідливих викидів Miata наступної генерації доведеться електрифікувати.