На внутрішньому ринку в Японії «живі» продажі новинки почалися більше тиждня тому, але замовлення почали приймати ще 24 червня, і за неповні три місяці передоплата надійшла на 8726 автомобілів. Mazda планувала щомісяця продавати по дві тисячі машин, тобто попит виявився в півтора разу вищим за очікуваний. Більшість японців (80%) обрали дизельні версії.
На внутрішньому ринку вважають за краще замовляти Mazda CX-60 з новітнім шестициліндровим дизелем: 43 відсотки покупців вибрали помірний гібрид e-Skyactiv D, 37 відсотків - звичайну версію з 3,3-літровим мотором на «важкому» паливі. Тільки п'ять відсотків розщедрилися на найдорожчий плагін-гібрид, решта 15 відсотків зупинили свій вибір на модифікації з базовим бензиновим мотором об'ємом 2,5 літра.
За даними Mazda, більше половини покупців «шістдесятки» - люди середнього віку від 40 до 60 років. Кожен п'ятий майбутній власник преміум-кросовера відноситься до вікової групи від 30 до 40 років, по 14 відсотків клієнтів - молодше за тридцять і старше шістдесяти років. Тільки 31 відсоток покупців задовольняються заднім приводом, решта доплатила за повний привід. Яскраві кольори у японців не в пошані: 74 відсотки продажів припадають на білий, сірий та вугільно-чорні металіки.
Базова Mazda CX-60 коштує в Японії всього 2992000 ієн (приблизно 21 тисяча доларів). Максимально оснащений гібрид виявиться більш ніж удвічі дорожчим (6 264 500 ієн або прблизно 44 тисячі доларів). Згодом до глобальної гами додадуть ще одну бензинову версію з новим шестициліндровим двигуном, але чи буде вона доступна в Японії - невідомо.