На автосалоні в Гуанчжоу розкрили подробиці про Mazda CX-50 HEV. Виявилося, що бензин-електрична версія успадкувала гібридну систему у китайських Toyota RAV4 і Wildlander! Під капотом система, що складається з 2,5-літрового «атмосферника» A25D, електродвигуна та електромеханічного варіатора, опція - електричний повний привід e-Four з окремим електродвигуном ззаду.
Mazda не афішувала партнерство з Toyota, але в документах характеристики силової установки точно збігаються з RAV4 HEV і Wildlander HEV. Атмосферний двигун робочим об'ємом 2487 см3 (178 к.с., 221 Нм) поєднується з електродвигуном (120 к.с., 202 Нм), повнопривідні кросовери позаду мають ще один електромотор (54 к.с., 121 Нм).
Пікова віддача гібрида Mazda - 218 «конячок», витрата палива становить 5,1-5,56 літра на 100 кілометрів у змішаному циклі. Порівняно зі звичайними бензиновими CX-50 з «атмосферниками» Mazda та 6-ступеневим «автоматом» економія досягає 25-30 відсотків. Покупці зможуть обирати між чотирма комплектаціями.
Цікаво, що Mazda CX-50 HEV дешевше, ніж вихідники Toyota. Залежно від оснащення і типу приводу ціни становлять від 196 до 240 тисяч юанів (еквівалент 27-33 тисяч доларів). Toyota Wildlander за порівнянну суму можна придбати лише з дилерськими знижками. Звичайна Mazda CX-50 коштує в Китаї від 160 тисяч юанів (22 тисячі доларів).