Mazda представила новий сімейний кросовер преміумкласу

Mazda представила новий сімейний кросовер преміумкласу

18 квітня 2024
23

Нова Mazda CX-80 офіційно дебютувала в Європі. Преміальний сімейний кросовер приходить на зміну Mazda CX-8 і з'явиться в автосалонах із осені. Його подробиці розкрили на сайті японського виробника.

Кросовер Mazda CX-80 - четвертий представник преміальної лінійки моделей, збудованих на новій задньопривідній платформі з поздовжнім розташуванням двигуна. По суті, це подовжений варіант Mazda CX-60 та трохи компактніша альтернатива флагманській Mazda CX-90.

Розміри Mazda CX-80 2025:

  • довжина - 4994 мм;
  • ширина - 1890 мм;
  • висота - 1709 мм;
  • колісна база - 3120 мм.

Своїм дизайном нова Mazda CX-80 дуже нагадує інші кросовери преміального сімейства. У нього довгий капот та висока віконна лінія, а широка решітка радіатора поєднується з компактними діодними фарами.

У салоні також видно спорідненість із Mazda CX-60 та CX-90. Кросовер оснастили віртуальним щитком приладів та 12,3-дюймовим тачскріном, а передні сидіння розділені високою центральною консоллю. У оздобленні використана шкіра.

На вибір пропонуватимуть версії на 6 і 7 місць. Об'єм багажника Mazda CX-80 складає 257 л із трьома рядами сидінь, 1220 л - із двома та 1970 л - зі складеними задніми кріслами.

Стартова комплектація Mazda CX-80 2024 включає 20-дюймові диски, тризонний клімат-контроль, камеру, електропривід та підігрів крісел. У найдорожчій версії є камери кругового огляду, вентиляція сидінь та акустика Bose.

Кросовер Mazda CX-80 дебютував із двома двигунами. 3,3-літрова турбодизельна шістка на 254 к.с. дозволяє стартувати до 100 км/год за 8,4 с і розвивати 219 км/год, а середня витрата пального складає 5,8 л/100 км.

Альтернатива - 327-сильна плагін-гібридна установка. З нею динаміка краща (6,8 с до сотні) та можна проїхати 60 км на електротязі, а витрата складає 1,6 л/100 км.

Пізніше для окремих країн можуть запропонувати і 3,3-літрову бензинову турбошістку. Усі версії отримали 8-ступінчастий автомат і повний привід.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Alf8  

Шо СХ-60, шо СХ-90, шо СХ-80 - це ж по суті одна і та ж машина, тільки розмір трохи змінюється. Тому новинка якась не новинка, нічого нового і цікавого.

+13-2ВІДПОВІСТИ  
Nefontan  

Alf8, але ж то, лише Ваша особиста думка, пане ))

+1-4ВІДПОВІСТИ  
Vadim Grygoryev  

Alf8, Я считаю, что СХ-80 сделана для тех, кому мала СХ-60, но очень велика СХ-90. Сами ждали эту модель. Не дождались, купили Тойоту Хайлендер гибрид.

+3-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 16
Volodymyr85  

Як по мені яка вже різниця в 21 столітті, якщо сучасні авто вже не такі як в нульові роки. Так сучасні більш функціональні та гарніші, але в них багато але. Висновки роблю на особистому прикладі та досвіді. Всіх миру і смерть ворогам та зрадникам.

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Alexandr-RCZ  

новий ха-ха-ха преміум класу ха-ха-ха мазда ха-ха-ха

+2-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Alexandr-RCZ, тут треба робити поправку, що це японский преміум. Бо що Лексус, що Інфініті, що Акура по преміальності з німецьким преміумом і рядом не валялися. І на їх фоні Мазда вже виглядає нормально.

ВІДПОВІСТИ  
zefir  

Alexandr-RCZ, ви, напевно, проспали останні років з 4-5. мазди ДУЖЕ підняли якість оздоблювальних матеріалів, і ціни...

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація