Японська марка Mazda почала приймати заявки на модель EZ-6 - легковик завдовжки 4,9 метра, який побудовано на платформі Changan EPA. По суті йдеться про спадкоємця Mazda6, і дизайн витриманий у дусі попередника, а от техніка зовсім інша. Нова модель буває послідовним гібридом або електрокаром, ціни варіюються від 160 до 200 тисяч юанів (23-28 тисяч доларів).
Прем'єра Mazda EZ-6 відбулася п'ять місяців тому, але характеристики офіційно підтверджені тільки зараз. У гібридній версії у ліфтбека буде 95-сильний «атмосферник» 1.5, який не пов'язаний з колесами і працює у вигляді генератора. Задню вісь обертає 218-сильний (320 Нм) електромотор. Заявлені батареї ємністю 18,9 або 28,4 кіловат-години, автономність без активації ДВЗ становить 130 або 200 кілометрів, а загальний запас ходу - до 1300 кілометрів (CLTC).
Альтернатива - «чистий» електромобіль. У нього теж задній привід, електромотор розвиває 258 сил і 320 Нм. У початковій версії батарея ємністю 56,1 кіловат-години, опція - комірки на 68,8 кіловат-години. Запас ходу становить від 480 до 600 кілометрів (CLTC). Споряджена маса Mazda EZ-6 варіюється в діапазоні від 1,78 до 1,96 тонни. Топ-версіям обіцяно аудіосистему Sony з 14 динаміками, автопілот другого рівня, оздоблення шкірою і замшею, а також 50-дюймовий проекційний екран.
У китайських дилерів Mazda нова EZ-6 почне з'являтися через місяць, 26 жовтня, а перші клієнти отримають свої машини до кінця року. За місцевими мірками ліфтбек недорогий, адже базова Tesla Model 3 обійдеться в 232 тисячі юанів (33 тисячі доларів), що не заважає їй бути в лідерах продажів. Втім, вихідний Deepal SL03 компанії Changan ще дешевший: від 140 до 160 тисяч юанів.