Британська марка McLaren оголосила незвичайну кампанію по відкликанню, оскільки у 163 машин може раптово відірватися задня панель просто під час руху. Дефект проявляється, якщо розігнатися понад 154 км/год із відчиненими вікнами: у такому разі набігаючим потоком повітря руйнується клейове з'єднання полікарбонатної панелі, яка виконує функції заднього скла.
Власники McLaren 765LT поскаржилися дилерам, що заднє вікно починає деренчати, у деяких клієнтів панель від'єдналася зовсім. Відтворити дефект довго не вдавалося, але потім з'ясувалося: на деяких перегонових трасах через заходи безпеки належить відкривати вікна під час трек-днів, і саме у таких суперкарів починали руйнуватися елементи.
У групі ризику звичайні McLaren 765LT, випущені із серпня 2020 року по травень 2021 року: спайдери і версії з пакетом MSO під відкликання не потрапляють. Автовиробник визнав: дефект виник через те, що процес вклеювання полікарбонатної панелі не відповідав стандартам McLaren. Дилери встановлять спеціальні кріплення, а також нанесуть додатковий шар клею по периметру рами.
Поки дефект не виправлено, власникам McLaren 765LT не радять швидко їздити з відкритими вікнами, що в деяких випадках дорівнює забороні трек-днів. Обмеження цікаві, адже клієнти виклали за суперкар від 400 до 500 тисяч доларів, а загальний тираж не перевищує 765 штук.