Стильний купеподібний седан Mercedes-Benz CLS 350 CGI, представлений на Женевському автошоу 2006 року, зайняв гідне місце у новій тематичній експозиції фірмового музею компанії у Штутгарті, яка проходитиме до 12 квітня 2026 року. У ній будуть представлені десять автомобілів 1990-х та 2000-х років, які експонувалися на різних світових автошоу, включаючи CLS.
У його основі - концепт Vision CLS, представлений у 2003 році. Позитивна реакція публіки сприяла запуску моделі у серійне виробництво з мінімальними змінами.

Mercedes-Benz CLS поєднував у собі елегантність купе з повсякденною практичністю седана. Витончена лінія даху, плавні лінії поверхонь та потужні пропорції зробили його автомобілем мрії цілого покоління. Це був не тільки великий успіх тодішнього головного дизайнера Петера Пфайффера та його команди, а й стратегічний успіх для Mercedes-Benz. «Чотиридверне купе» зміцнило імідж бренду: вирішальне значення мали не лише динаміка, комфорт та технології, а й емоційний дизайн. Mercedes-Benz вкотре зробив дизайн важливою причиною покупки.
Виставковий Mercedes-Benz CLS 350 CGI має незвичайне фарбування кузова Satin Alubeam Silver, яке розробили ексклюзивно для автомобілів, представлених на експозиції Женевського автосалону 2006 року. Це фарбування ніколи не використовувалося на серійних моделях. З кольором та дизайном ідеально гармонують 19-дюймові багатоспицеві диски з блискучого сріблястого алюмінію.

Салон виставкового екземпляра оздоблено вишуканою напіваніліновою шкірою наппа - м'якою та розкішною, чорно-антрацитового відтінку, що ідеально контрастує зі сріблястим кузовом. Вставки з капового дерева доповнюють атмосферу, створюючи неймовірно затишний та престижний інтер'єр.
Що ще робить цей Mercedes-Benz CLS 350 CGI особливим? У 2006 році він ознаменував собою першу виставу фірмової системи упорскування бензину CGI перед великою аудиторією Женевського автошоу. Абревіатура розшифровується як «charged gasoline injection» (вприскування бензину з наддувом) - технології, що забезпечує додаткову потужність та знижує витрату палива. 3,5-літровий мотор V6 розвивав потужність 215 кВт/292 к.с. дозволяв розганяти спортседан до 250 км/год. Після прем'єри ця система упорскування бензину пішла у серійне виробництво, а модель CLS 350 CGI випускалася серійно з 2006 по 2010 рік.
З самого початку CLS мав усе необхідне, щоб стати іконою дизайну бренду і назавжди залишиться нею.
