Mercedes-Benz може відкласти дебют оновленого Maybach S-Class 2026

Mercedes-Benz може відкласти дебют оновленого Maybach S-Class 2026

27 грудня 2025
0

Компанія Mercedes-Benz розглядає можливість розділити прем'єру оновленого S-Class і його найрозкішнішої версії Mercedes-Maybach у рамках стратегії, спрямованої на максимальне підкреслення статусу флагманського седана. За неофіційною інформацією, стандартний Mercedes-Benz S-Class після рестайлінгу планують представити на початку 2026 року, тоді як дебют оновленого Mercedes-Maybach S-Class можуть свідомо перенести на середину квітня 2026-го.

Такий часовий розрив не є випадковим. У Mercedes-Benz усвідомлюють, що для більшості клієнтів ультралюксового сегмента кілька додаткових місяців очікування не мають вирішального значення, особливо з огляду на те, що терміни поставок найдорожчих моделей бренду нерідко розтягуються майже на півтора року. Водночас компанія вирішила значно продовжити програму випробувань оновленого S-Class, фактично прирівнявши її за тривалістю до циклу тестів абсолютно нових моделей. Це свідчить про те, що під час рестайлінгу Mercedes-Benz запланував значно більше змін, ніж зазвичай.

За даними з галузевих джерел, у Штутгарті свідомо відмовилися від інвестицій у розробку повністю нового покоління S-Class, натомість зробивши ставку на глибоко доопрацьований facelift. Він має поєднати точкові, але помітні зміни в зовнішності з більш вишуканою динамікою руху та ще вищим рівнем комфорту в салоні. Саме в цьому контексті й з'являється рішення відкласти дебют Maybach-версії, перетворивши її на окрему подію найвищого рівня.

Хоча офіційного підтвердження щодо дати прем'єри Mercedes-Maybach S-Class Facelift 2026 наразі немає, очікується, що ясність з'явиться не раніше кінця січня 2026 року. Водночас шпигунські фото вже дають уявлення про ключові візуальні зміни. Зовні стандартний S-Class і Maybach отримають ідентичні оновлення світлотехніки: у передніх фарах з'являться фірмові світлові елементи у вигляді двох зірок, а в задніх ліхтарях - по три зірки з кожного боку. Проте Mercedes-Benz не хоче, щоб прем'єра Maybach загубилася на фоні інших важливих дебютів.

Ймовірним майданчиком для окремої презентації називають Шанхайський автосалон - один із найбільших і найважливіших автомобільних форумів у світі. Саме там зосереджена значна частина замовлень на ультралюксові седани, і саме китайський ринок залишається ключовим для моделей Maybach. До того ж конкуренти з Мюнхена традиційно обирають Шанхай для показу оновленого BMW 7 Series, тож розділення дебютів дозволить Mercedes-Benz уникнути прямого інформаційного протистояння та зберегти максимум уваги до свого флагмана.

Попри орієнтацію на пасажирів заднього ряду і формат автомобіля з персональним водієм, оновлений S-Class і Maybach отримають суттєве посилення технологічної складової. Очікується поява розширених систем допомоги водієві рівня 2++, а також автономного керування рівня 3. Йдеться, зокрема, про можливість руху трасою з асистованими змінами смуги на швидкостях до 110 км/год з перспективою підвищення цього порога до 130 км/год протягом 2026 року. У міських умовах система зможе працювати, спираючись на дані навігації та картографії. Mercedes-Benz уже багато років розвиває ці технології у власному центрі розробки в Китаї, де накопичено значний практичний досвід тестування автономних систем, які хоча й вимагають постійної готовності водія взяти керування на себе, але дозволяють знімати руки з керма.

Технічна частина лінійки Mercedes-Maybach S-Class після рестайлінгу залишиться загалом незмінною, що ще раз підкреслює ставку бренду не на формальну «екологізацію», а на статус і технологічну перевагу. Плагін-гібридна версія S 580 e отримає збільшену ємність літій-іонної батареї, завдяки чому запас ходу виключно на електротязі має зрости приблизно до 100 км. Водночас флагманський 6,0-літровий V12 потужністю 612 к.с. залишиться без змін. У Mercedes-Benz визнають, що попит на цю версію, особливо в Європі, є обмеженим, тому жодних додаткових заходів зі зниження витрати пального чи викидів для цього двигуна не передбачено.

Джерело: Motor.es

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація