Mercedes-Benz був надто оптимістичним щодо зростання популярності електрифікованих транспортних засобів, стверджуючи, що гібриди та електромобілі складатимуть 50 відсотків продажів до 2025 року. Однак це навряд чи станеться, оскільки нова мета на 2024 рік - досягти лише 21 відсотка від загального обсягу продажів. Зіткнувшись із суворою реальністю, німецька компанія продовжить випуск свого найдоступнішого авто.
За даними джерел, A-Class повинен був зійти з конвеєра у 2024 році, але тепер його життєвий цикл подовжено до 2026 року. Компактний хетчбек фактично є початковою точкою в лінійці Mercedes зі стартовим цінником у 37 400 євро на внутрішньому ринку Німеччини. Минулого місяця генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус визнав, що до паритету цін між автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння та електромобілями ще «багато років».
Відомо, що Mercedes-Benz працює над новим сімейством компактних автомобілів, і вони також матимуть двигуни внутрішнього згоряння. Однак, про те, чи варто очікувати нові хетчбек A-Class, седан A-Class та мінівен B-Class, компанія не сказала жодного слова.
У Mercedes-Benz вважають, що до 2030 року гібриди та електромобілі складатимуть до 50 відсотків від загального обсягу продажів. Це велика зміна порівняно з прогнозом, зробленим пару років тому, коли компанія заявила, що до кінця 2028 року на деяких ринках бренд буде повністю електричним.
Виходячи з нещодавно встановлених цілей, ми можемо зробити висновок, що компанія має намір продовжувати виробництво автомобілів з бензиновими двигунами у 2030-х роках.
У документі, підготовленому для інвесторів, Mercedes-Benz повідомляє, що вживає ряд заходів, щоб повністю перейти на електрику, але визнає, що «клієнти та ринкові умови визначатимуть темп трансформації». Іншими словами, якщо ви хочете придбати бензиновий автомобіль у 2031 році зі знаменитою трикутною зіркою, Mercedes із задоволенням вам його зможе продати.