Mercedes-Benz закликає «звіритися з реальністю» перед відмовою від ДВЗ

Mercedes-Benz закликає «звіритися з реальністю» перед відмовою від ДВЗ

11 серпня 2025
3

Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Келленіус різко розкритикував план Європейського Союзу щодо заборони з 2035 року продажу транспортних засобів, які викидають CO2, заявивши, що ця мета потребує серйозної перевірки реалістичності. У своєму інтерв'ю діловій газеті Handelsblatt він заявив: «Нам потрібно звіритися з реальністю. Інакше ми на повній швидкості вріжемося у стіну». Келленіус додав, що в разі реалізації цієї мети європейський автомобільний ринок може «рухнути».

Заборона, яку її прихильники називають ключовим інструментом для досягнення «зелених» цілей Європи, має пройти перегляд у другій половині 2025 року. Водночас дедалі більше критиків вказують, що такий підхід може серйозно підірвати конкурентоспроможність європейських брендів на світовому ринку.

Келленіус наголосив, що в разі впровадження жорстких обмежень споживачі просто кинуться купувати автомобілі з бензиновими та дизельними двигунами напередодні заборони, що лише посилить дисбаланс ринку. Як чинний голова Європейської асоціації автовиробників (ACEA), він закликав замість адміністративних заборон робити акцент на стимулюванні переходу на електротранспорт за допомогою податкових пільг і зниження вартості електроенергії на зарядних станціях.

«Безумовно, ми повинні провести декарбонізацію, але робити це потрібно технологічно нейтральним шляхом. Ми не маємо права втратити з поля зору стан нашої економіки», - підкреслив керівник Mercedes-Benz.

Джерело: Reuters
Фото: Mercedes-Benz

Обговорення новини

Taras Pavlenko  

І знову ж таки притомні заяви Люди розумнішають коли починають втрачати гроші.

+1ВІДПОВІСТИ  
Nikster  

Taras Pavlenko, поки вони чухаються, Китай забере ринок електроавто) а потім буде пізно бо дешевше зробити не вийде

+1ВІДПОВІСТИ  
Taras Pavlenko  

Nikster, Може бути. А може бути що Китай вже всіх випередив в авто електротехнологіях. Водночас весь ринок електричних авто може бути трохи менше ніж всі очікують. Більш того у Китая є свої проблеми через дешевезну електрокарів. Це позитив тільки для покупців, але не для економіки в цілому. Сюди додається короткий (порівняно з традиційними авто) життєвий цикл моделей (час між рестайлингами і поколіннями) і від того висока втрата вартості. Ну і Інфраструктура яка теж є обмеженням розміру ринку. Проте найголовніше, що поки що заробляти на електрокарах вдається всього 2м компаніям - Tesla і BYD. Та і самі по собі електрокари "зайшли" не всім, і частина людей(яка наразі більша за 50%) надає перевагу авто на викопному паливі.

+1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація