Джерела BMW Blog стверджують, що проект Cooper Convertible (J03) скасовано. Скоротити витрати вирішено на тлі проблем із рентабельністю виробництва електромобілів початкового рівня: такі автогіганти, як BYD, змушують традиційні марки брати до уваги «цінові війни». Шанувальникам кабріолетів MINI залишається обирати звичайний Cooper з турбомотором.
Електричний MINI Cooper Convertible мав бути уніфікований із хетчбеком, тобто очікувалися дві силові установки потужністю 184 або 218 кінських сил, а також батареї ємністю 41 або 54 кВт-год. У тридверки запас ходу становить від 300 до 400 кілометрів, і навряд чи у «відкритого» варіанта були б принципово інші характеристики.
Схоже маркетологи BMW порахували, що час нішевих електромобілів не настав, адже навіть продажі бензинових Cooper і Cooper S обвалилися на третину. Випускати новинку планували у Великій Британії та Китаї, і перспективи попиту вимальовувалися сумнівні. Вся річ у тім, що навіть новітні електрокари зі звичайними кузовами доводиться продавати з великими знижками.
Перед Новим роком компанія MINI навіть поставила на паузу виробництво Cooper і Aceman у Великій Британії, щоб уникнути затоварення. Оскільки модельна лінійка MINI дуже свіжа, прохолодне ставлення покупців обіцяє проблеми серйозніші, ніж припинення розробки кабріолетів.