Mercedes-Benz eIntouro, перший міжміський електробус від Daimler Buses, успішно пройшов випробування в екстремальних умовах за Полярним колом. Дві передсерійні моделі протестували в фінській Лапландії, неподалік Рованіємі, де температура сягала мінус 30°C. У межах цих тестів інженери перевіряли холодний пуск, роботу електроприводу, програмного забезпечення та інтерфейсів, а також ефективність зарядки на громадських станціях. Окрему увагу приділили керованості на зледенілих і засніжених дорогах та ефективності гальмування, зокрема у режимі рекуперації. Незважаючи на екстремальні умови, eIntouro підтвердив свою надійність і готовність до експлуатації в суворому кліматі.
Технічні особливості електробуса засновані на платформі дизельного Intouro, що спрощує обслуговування і дозволяє використовувати перевірені компоненти. Електробус оснащений центральним електродвигуном ZF Centrax із потужністю 320 кВт, який працює в парі з трьохступінчастою автоматичною коробкою передач та серійним ведучим мостом Mercedes-Benz RO 440.
Живлення забезпечують дві літій-залізо-фосфатні (LFP) батареї ємністю 207 кВт-год кожна, які відзначаються підвищеною безпекою та довговічністю. За оптимальних умов запас ходу eIntouro може досягати 500 км. Зарядка одного блоку від станції потужністю 300 кВт займає близько 70 хвилин. Перший блок розташований за передньою віссю для покращення розподілу ваги, а другий (опційний) встановлений у задньому звисі, на місці традиційного дизельного двигуна.
Серійне виробництво Mercedes-Benz eIntouro планують розпочати у 2026 році, і модель буде доступна у двох варіантах довжини - 12,18 м та 13,09 м. Автобус розрахований на перевезення від 50 до 63 пасажирів, залежно від конфігурації салону. Однією з важливих новацій стане можливість віддаленого оновлення програмного забезпечення (over-the-air), що дозволить водіям і операторам оновлювати систему без необхідності відвідувати сервісний центр.
У плані безпеки eIntouro відповідатиме найсучаснішим стандартам. Автобус оснастять розширеним набором систем допомоги водієві, серед яких:
- ABA 6 - автоматичне екстрене гальмування з можливістю розпізнавання пішоходів і велосипедистів.
- Sideguard Assist 2 - моніторинг «сліпих зон» як з правого, так і з лівого боку, що особливо важливо під час маневрування.
- Frontguard Assist - система, що попереджає про можливе зіткнення під час рушання з місця.
- Traffic Sign Assist - інтелектуальна система обмеження швидкості з розпізнаванням дорожніх знаків.
- Attention Assist - система стеження за уважністю водія із можливістю інтеграції алкотестера, що підвищує рівень безпеки на маршруті.
Завдяки передовим технологіям, високій автономності та продуманій ергономіці Mercedes-Benz eIntouro обіцяє стати революцією в сегменті міжміських електробусів, пропонуючи безпечний, екологічний і комфортний транспорт для пасажирів і водіїв.