Тягач eActros 600 від Mercedes-Benz Trucks був визнаний «Міжнародною вантажівкою 2025 року» (International Truck of the Year 2025). Таке рішення журі, яке складається з 24 журналістів провідних профільних видань зі всієї Європи.
Престижна нагорода була вручена Карін Родстрем, генеральному директору Mercedes-Benz Trucks, під час гала-концерту Stars of the Year на виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері. Набравши 88 балів, eActros 600 випередив лінійку Volvo Trucks Aero з електричною або звичайною трансмісією, а також Iveco S-eWay з електроприводом.
За правилами конкурсу IToY щорічна нагорода вручається вантажівці, випущеній за останні 12 місяців, яка зробила найбільший внесок у транспортний сектор. Оцінка заснована на низці найважливіших критеріїв, включаючи технологічні інновації, комфорт, безпеку, керованість, енергоефективність, вплив на довкілля та сукупну вартість володіння (TCO).
Це вдруге, коли електрична вантажівка отримує нагороду International Truck of the Year, засновану 1977 року. П'ять із семи автомобілів, включених у шорт-лист IToY цього року, являли собою моделі з акумуляторно-електричним приводом та нульовим рівнем викидів. Це ознака того, що перехід на електротягу набирає обертів серед виробників вантажних автомобілів та приваблює інтерес європейських транспортних компаній.
Численні журналісти IToY, які взяли участь у Європейському випробувальному турі eActros 600 протяжністю понад 15 000 кілометрів, організованому Mercedes-Benz Trucks, високо оцінили передову аеродинаміку ProCabin - нової кабіни з передньою частиною, що виступає, і гладкими вигнутими поверхнями.
Журналісти IToY також відзначили продуктивність силової установки, в основі якої лежать два електродвигуни потужністю по 400 кВт на електричній осі та три акумуляторні блоки LFP по 207 кВт.год кожен. Ця трансмісія забезпечує плавне прискорення з трьома різними програмами руху, з низьким рівнем шуму та без вібрації.
Як зазначило журі конкурсу International Truck of the Year 2025, при сумарній ємності батарей понад 600 кВт.год сідловий тягач eActros 600 у складі 40-тонного автопоїзда може проїжджати без підзарядки понад 500 км.
Голова конкурсу «Міжнародна вантажівка року» Джаненріко Гріффіні підбив підсумок голосування журі: «Компанія Mercedes-Benz Trucks із самого початку проектувала eActros 600 як електричну вантажівку. Це рішення дозволило вивести на дорогу сучасний електромобіль, який підходить для великої кількості поїздок на далекі відстані».