Компанія Volvo оголосила початок співпраці з американським розробником ігор Epic Games. Водночас партнери займуться створенням автомобільних інтерфейсів на ігровому «движку» Unreal Engine, а також адаптують його для рендерингу графіки в мультимедійній системі наступного покоління. Першими переваги Unreal Engine зможуть оцінити покупці нового флагманського електрокара - його обіцяють показати до кінця року.
На ігровому «движку» Unreal Engine (UE) від Epic Games працює мультимедійка GMC Hummer EV, а Aston Martin і Lotus зробив на ньому реалістичні онлайн-конфігуратори. Різні модифікації «движка» використовують для швидкого моделювання в змішаній дійсності і для архітектурної візуалізації. А найсвіжіший приклад універсальності UE - співпраця Volvo з Epic Games, яка обіцяє фотореалістичну графіку в машинах вже до кінця цього року.
Інтерфейси на Unreal Engine відрізнятимуться насиченими кольорами, високою деталізацією та новою тривимірною анімацією, причому в першу чергу це стосується віртуальної панелі приладів. «Залізом» Volvo забезпечить фірма Qualcomm. Її платформа Snapdragon Cockpit вдвічі продуктивніша за нинішні бортові системи, а рендеринг графіки в реальному часі вона виконує швидше в 10 разів. Першим нову мультимедійну систему отримає електронний флагман марки.
За попередньою інформацією, модель назвуть Embla. Вона буде уніфікована з кросовером Polestar 3 і візуально виявиться близька до торішнього шоу-кару Volvo Concept Recharge. Невід'ємною частиною електрокара стане лідар виробництва Luminar, який сканує простір перед автомобілем на 300 метрів уперед і забезпечує роботу автопілота.