Ford запатентував голосову систему зворотного зв'язку для водіїв. Компанія подала заявку на систему, яка буде вислуховувати відгуки користувачів і передавати їх виробнику, розпізнаючи мову і сортуючи за категоріями. За задумом Ford, це допоможе і клієнтам, і самій компанії, яка довгі роки страждає через серйозні проблеми з контролем якості. Минулого року тільки в США вона оголосила 62 відкликання, які зачепили в сумі понад чотири мільйони автомобілів.
Процес подачі голосової скарги почнеться з запуску запису в меню мультимедійної системи. Тобто Ford обіцяє не підслуховувати розмови і не транслювати відгуки, що прослизнули в них, без дозволу автовласників.
Записи зберігатимуться як у вигляді голосових повідомлень, так і у вигляді тексту, а потім їх відправлятимуть у хмару й оброблятимуть спеціальними алгоритмами. Вони проаналізують суть сказаного і класифікують запис, присвоївши йому певну категорію для простоти пошуку.
Крім самого Ford, до скарг можуть отримати доступ і дилери. Система також зможе пропонувати запланувати візит до сервісного центру або ж зв'язатися з дилером.
Таким чином Ford прагне вирішити проблеми з якістю, які вилилися в мільярдні збитки минулого року. У грудні виробник змінив голову відділу контролю якості, а в травні залучив до виробничого процесу ШІ, який навчили помічати різні огріхи на конвеєрі.