Кросовер Sbarro XX5 дебютував на Женевському автосалоні 2002 року. Саме цього року Франко Сбарро започаткував своє тюнінг ательє, назвавши його на честь самого себе. Роботи швейцарського тюнера відрізняються досить оригінальними рішеннями. Деякі з них, як у випадку із Sbarro XX5, настільки оригінальні, що за ними складно розпізнати донорську модель. Перед вами рідкісна модифікація BMW X5 першого покоління.
Усього швейцарське ательє побудувало два таких кросовери, які відрізнялися кольором кузова. Сріблястий виставлявся у Женеві, чорний - виставлений на продаж на сайті Knecht Automobile. За унікальний автомобіль планують отримати $49 815.
Від базового BMW X5 він відрізняється повністю переробленою передньою частиною кузова, що втратила, у тому числі й фірмові «ніздрі». Їхнє місце зайняла нічим не приваблива глуха накладка. Заводські фари замінено шістьма круглими лінзованими блоками. Нові передній бампер коротший від стандартного, а передні крила ширші, але без пластикового облицювання. На кормі обмежилися чотирма патрубками вихлопної системи, тоді як боковини залишилися недоторканими.
В салоні також все як у серійнойму автомобілі. Просто додали кілька «плюшок». У тому числі спортивне кермо, підігрів передніх сидінь, зсувний панорамний люк та навігаційну систему з невеликим дисплеєм на центральній консолі. Інтер'єр оздоблений шкірою Montana із дерев'яним декором. На підлозі велюрові килимки.
Під капотом у Sbarro XX5 стандартний двигун донорського BMW X5 - 4,4-літровий бензиновий V8 потужністю 282 к.с. Коробка - п'ятиступінчаста автоматична Steptronic. Привід - повний.
Як зазначено в оголошенні, кросовер у відмінному стані як зовні, так і технічно. За 20 років він встиг наїздити 140 700 км.