Стала відома різниця вартості робіт з ремонту доріг в різних регіонах країни. Моніторингова служба Агентства відновлення з'ясувала, що торік різниця у вартості зробленого між окремими областями сягала 30-40 відсотків.
Відхилення можуть бути, але не в таких масштабних розмірах. На цьому, зокрема, наголосив керівник Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Сергій Сухомлин. На його думку, може бути певні відмінності в цінах, що ґрунтується на доставленні матеріалів чи то зумовлено умовами праці.
«Наприклад, в деяких областях немає кар'єрів зі щебенем. Або ж, коли ми говоримо про прифронтові дороги - може бути вища ціна ремонту, бо закладено вищу зарплату працівникам. Адже важко знайти людей, готових працювати в таких умовах... Але навіть за усіх названих обставин, різниця вартості між областями ніяк не може складати 30-40%. І розцінки мають бути відкориговані», - зазначив Сергій Сухомлин.
Для усунення таких розбіжностей вже зроблено орієнтовні розрахунки оптимальної вартості ремонтів. Звісно, з огляду на актуальні ціни матеріалів. Відповідно до цього усі служби мають перевірити вартість тендерів та робити їх відповідними.
В окремих випадках низка Служб відновлення вже провела таку роботу. Наприклад, на Дніпропетровщині ціну на ремонт доріг знизила «Автомагістраль-Південь».
Агентство відновлення зробить все, щоб розібратись у ситуації, що відобразив моніторинг по всіх областях. Подібних розбіжностей не має бути.
За словами Сергія Сухомлина, у тих областях, де підрядники не пішли на пониження вартості, будуть проводитись нові тендери. Це все уже найближчим часом висвітить система Prozorro.
«Приклад - Тернопільська область. Коли ми бачимо чотири тендери під різні умови - це один із показників намагання провести тендер під конкретні компанії», - наголосив очільник Агентства відновлення.