На Tesla подали колективний позов одразу з трьох причин

На Tesla подали колективний позов одразу з трьох причин

26 лютого 2025
1

В Австралії власники електромобілів Tesla Model 3 та Model Y подали колективний позов проти компанії, звинувативши виробника у невідповідності заявлених характеристик реальним можливостям. Позов подала юридична фірма JGA Saddler, яка стверджує, що технології Tesla, зокрема автопілот, автономність та системи екстреного гальмування, працюють неналежним чином і створюють небезпеку для водіїв. До позову можуть приєднатися всі власники Model 3 і Model Y, які придбали свої авто в період з травня 2021 року.

Головна претензія позивачів стосується реального запасу ходу електромобілів. Багато водіїв повідомили, що їхні автомобілі не можуть проїхати навіть 75% від заявленої автономності на одному заряді. Це викликає труднощі під час тривалих подорожей і не відповідає характеристикам, які Tesla використовує у своїх маркетингових матеріалах.

Іншою важливою проблемою є автопілот і його реальні можливості. Юристи заявляють, що система не відповідає обіцянкам Tesla щодо безпілотного керування, що може ввести споживачів в оману. Водії також скаржаться, що система інколи розпізнає неіснуючі перешкоди, що призводить до раптового екстреного гальмування. Такі ситуації можуть бути небезпечними на високих швидкостях або під час руху в щільному потоці.

Цей позов в Австралії не є першим випадком судових розглядів проти Tesla. У 2023 році група власників Tesla вже подала колективний позов у США через високу вартість і тривалий ремонт автомобілів. Тоді звернення було направлено до суду в Сан-Франциско. Наразі невідомо, які компенсації вимагатимуть австралійські позивачі, але справа може мати серйозні наслідки для репутації компанії Tesla та її діяльності на глобальному ринку.

Джерело: Мотор
Фото: Michael Stone

Обговорення новини

Andriy86  

логічно було б вказувати пробіг на одному заряді хоча б у трьох різних умовах - трасса зі швидкістю 110км/год, місто, місто при температурі навколишнього середовища біля -5 градусів С. А так виходить, що навіть для ДВЗшних авто декларують витрати палива для міста і трасси, а для на більш залежних від умов експлуатації електричок, лише максимальний можливий у ідеальних умовах.

+1-5ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація