Volvo Trucks стала першим виробником вантажівок у світі, який використовував сталь, що не містить викопного палива. «Зелена» сталь від шведської компанії SSAB буде застосовуватися, зокрема, на електричних вантажівках важкого класу.
Сталь SSAB виготовляється за абсолютно новою технологією, заснованою на водні. Результатом є набагато менший вплив на клімат, ніж у сталі, виробленої традиційним способом. Поступове впровадження сталі в конструкцію великовантажних моделей Volvo почнеться вже в третьому кварталі 2022 року.
«Ми збільшимо використання матеріалів, що не містять викопного палива, у всіх наших вантажівках, щоб зробити їх екологічно чистими не тільки в експлуатації, але і в тому, що стосується матеріалів, з яких вони виготовлені», - говорить Джессіка Сандстрем, старший віцепрезидент з управління продуктами Volvo Trucks.
Перша сталь, отримана з використанням водню, буде використовуватися в лонжеронах рами вантажівки, а це основа вантажівки, на якій монтуються всі інші основні компоненти. У міру збільшення доступності сталі, що не містить викопного палива, вона також буде використовуватися в інших частинах вантажівки.
Сьогодні близько 30% матеріалів, з яких виготовляються нові вантажівки Volvo, виконані з перероблених матеріалів. І до 90% вантажівки може бути перероблено в кінці його терміну служби.
«Ми постійно прагнемо мінімізувати наш вплив на клімат. Ми також рухаємося до більшої циклічності як у наших операціях, так і в наших вантажівках», - говорить Джессіка Сандстрем.
Volvo Group співпрацює з SSAB в галузі виробництва сталі, що не містить копалин, з 2021 року. Перша машина, вантажівка, виготовлена з «зеленої» сталі була продемонстрована в жовтні 2021 року. Сталь, що не містить копалин, стане важливим доповненням до використовуваної традиційної та переробленої сталі у вантажівках Volvo.
Volvo Trucks прихильна Паризькій угоді щодо досягнення нульових викидів парникових газів у виробничо-збутовому ланцюжку не пізніше 2040 року.