Найдорожчий американський електромобіль розкупили на півтора роки вперед

Найдорожчий американський електромобіль розкупили на півтора роки вперед

18 грудня 2022
9

Попит на новий Cadillac Celestiq перевершив усі очікування. Електричний флагман концерну General Motors ще не надійшов у виробництво, але вже розкуплено приблизно на 18 місяців уперед. Про це повідомив головний інженер-конструктор Celestiq Тоні Рома в інтерв'ю сайту GM Authority.

Cadillac Celestiq 2024 не буде масовим, адже це найдорожча електрична модель зі США - її ціна складе $300 000. Втім, покупців це не відлякало - вони вишикувалися в чергу за електрокаром.

Авто надійде у виробництво з грудня 2023 року. Його збиратимуть вручну та спочатку планують випускати лише по два електрокари на день. За перший рік заводський цех покинуть майже 400 Celestiq.

Електромобіль Cadillac Celestiq позиціонують як іміджеву модель. Його конкурентами стануть дорогі Bentley, Maybach і Rolls-Royce. Покупцям надані широкі можливості персоналізації авто - можна вибрати з величезної кількості опцій і варіантів внутрішнього оздоблення.

Новий Cadillac Celestiq 2024 за замовчуванням комплектують чотиризонним клімат-контролем, п'ятьма дисплеями, пневмопідвіскою, а також електроприводом, підігрівом та вентиляцією передніх і задніх сидінь.

Великий п'ятиметровий ліфтбек оснащений повним приводом і двома електромоторами загальною потужністю 608 к. с. Він розганяється до 100 км/год за 3,8 с, а його запас ходу перевищить 500 км.

Джерело: Фокус

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Andriy86  

Дуже сміливий дизайн. І назва крута. Нагадує персонажа з другої серії «Вартових галактики».

-3ВІДПОВІСТИ  
Ford_V8  

Andriy86, Дизайн крутий, але це не машина за 300 000 баксів... Тут немає крутого оздоблення салону як у Ролсі чи Бентлі, а характеристики гірші, ніж у в 2-3 рази дешевших однокласників Tesla Model S чи Mercedes EQS...
Була б ціна $150 000, було б все ОК.

+1ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Ford_V8, через ручне збирання не можна порівнювати с теслою чи німцями. Що не так з оздоблення салону? Шкіра, метал та дерево. А головне, це можливості персоналізації, які значно підвищують вартість кінцевого продукту і є важливим фактором для людей, які звикли отримувати те, що хочуть, а не що їм пропонують. До того ж британці ще не представили свої електрички і вартість не відома. І взагалі замовники вже проголосували своїми гаманцями.

+1-3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 6

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація