У мережі з'явилася нова порція фотографій позашляховика BYD, який прозвали «китайським G-Class» за брутальний дизайн та преміальний статус. CarNewsChina з посиланням на Weibo повідомляє, що цього разу кілька екземплярів Yangwang R1 (попереднє ім'я моделі) були помічені на автовозі, тому шпигунам вдалося заглянути під днище, де вони помітили вихлопну трубу. З цього випливає, що R1 буде двигун внутрішнього згоряння, причому в складі гібридної установки, так як неелектрифіковані автомобілі BYD не виробляє.
Офіційно підтверджено, що R1 вийде на ринок Китаю під маркою Yangwang (у перекладі - «дивитися нагору»), нещодавно заснованої BYD. У продажі модель з'явиться протягом 2023 року і коштуватиме від 800 тисяч до 1,5 мільйона юанів.
На нових знімках два позашляховики R1 занурені на верхній ярус автовоза, тоді як на нижньому розташувався BYD Song. Можна порівняти габарити цих двох автомобілів: довжина Song складає 4,7 метра, а R1, судячи з фотографій, набагато більше - імовірно, його довжина перевищує п'ять метрів.
Ще один важливий момент, на який звернув увагу CarNewsChina, - це вихлопна труба, що вказує на наявність двигуна внутрішнього згоряння. А значить на фотографіях знято не повністю електричний позашляховик, а гібрид. Журналісти розглянули електромотори, які є частиною гібридної установки. Раніше було озвучено припущення, що R1 їх буде чотири, по одному на кожному з коліс.
За неофіційними даними, в основі позашляховика лежить оригінальна платформа, не пов’язана з BYD e-platform 3.0, на якій збудовано сучасні електрокари марки.