Комітет Latin NCAP оприлюднив гнітючі результати перевірки компактного пікапа Fiat Strada (найпопулярнішого автомобіля Бразилії) на пасивну безпеку: він заробив лише одну зірку з п'яти.
Latin NCAP випробував дві версії пікапа - з одинарною кабіною (2 двері) та подвійною (4 двері), між ними виявлена суттєва різниця, хоча підсумкова оцінка у будь-якому разі низька, тобто одна зірка. Fiat Strada з одинарною кабіною має в базовій комплектації дві передні подушки безпеки, а бічні не передбачені взагалі. У пікапа з подвійною кабіною дві бічні подушки є і входять до базової комплектації разом із двома фронтальними. Різницю в оснащенні пояснює той факт, що пікап з подвійною кабіною проходив бічний краш-тест об стовп, а пікап з одинарною кабіною його не проходив - без подушок цей тест не має сенсу.
Фронтальний удар на швидкості 64 км/год об встановлений з 40-відсотковим зміщенням з боку водія деформований бар'єр обидві версії пікапа пройшли на межі допустимого: на грудній клітці водія зафіксовано прикордонний помаранчевий рівень навантажень (можливі сильні забиття та переломи), є ризик травм колін через тверді деталі передньої панелі. Підлога кабіни під ногами водія сильно деформувалася і була визнана нестабільною, тобто не може тримати навантаження за складніших, комплексних аварій.
Бічний удар на швидкості 50 км/год об деформований бар'єр пікап з одинарною кабіною без бічних подушок пройшов навіть краще, ніж пікап з подвійною кабіною з подушками: річ у тім, що ці подушки розкрилися неправильно, на грудях манекена в пікапі з подвійною кабіною зафіксований прикордонний помаранчевий рівень навантажень, а у пікапа без подушок небезпечних навантажень датчики не виявили.
Бічний удар на швидкості 29 км/год об стовп пікап з подвійною кабіною повністю провалив: датчики в голові та грудній клітині манекена зафіксував смертельно небезпечний, червоний рівень навантажень.
Захист дітей оцінювався краш-тестом тільки в пікапі з подвійною кабіною: небезпечних навантажень не виявлено, але випробувачі мають претензії до маркування кріплень дитячих крісел, за що оцінка була знижена. Мінус пікапа з одинарною кабіною - відсутність індикатора незастібнутого ременя на пасажирському кріслі (у пікапа з подвійною кабіною він є). Захист пішоходів - поганий в обох версій, травмонебезпечних ділянок на передку дуже багато. Оснащення засобами активної безпеки мізерне: у базовій комплектації є система стабілізації (ESC), але жодних інших помічників водія не передбачено.
За підсумками тестів комітет Latin NCAP відправив до концерну Stellantis питання, чи буде проведено доопрацювання конструкції Fiat Strada, але відповіді на нього поки не отримав.