Названа вартість заміни акумулятора Tesla

Названа вартість заміни акумулятора Tesla

22 липня 2023
5

Заміна акумулятора електромобіля Tesla може обійтися в половину вартості машини. Про це повідомляє видання Insider. Журналісти медіа посилаються на звіт компанії Recurrent, згідно з яким найдешевша батарея Tesla разом із заміною обходиться в 5 тисяч доларів. На деяких моделях заміна акумулятора може скласти до 20 тисяч доларів.

Фахівці зазначили, що вартість обслуговування електрокара залежить від версії машини. Експерти назвали, від чого залежить термін служби акумулятора, - від способу зарядки і середовища, в якому експлуатувався електромобіль.

Автори видання зазначили, що нова батарея для електромобіля коштує дорого, але акумулятор зазвичай доводиться міняти не дуже часто. Так, на Tesla поширюється гарантія на батареї: 150 тисяч миль, або близько 240 тисяч кілометрів, або 8 років - залежно від того, що настане раніше. За оцінкою Recurrent, зазвичай електрокар утилізують раніше, ніж закінчується ресурс акумулятора: після 320 тисяч кілометрів пробігу в США і 240 тисяч кілометрів у Європі.

Джерело: Lenta

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Від 5 до 20 тисяч долларів заміна батареї. Оце наекономлять електроводи

+1-16ВІДПОВІСТИ  
Volodymyr Stadnyk  

No Mercy, 240 тисяч км це 24000 літрів пального (якщо рахувати середній розхід більш-менш потужного авто в змішаному циклі 10л/100км).
24000 * 1.5 (умовних 1.5 долара за літр пального, в європах місцями більше чим 2 євро ліьтр). = 36000 доларів на пальне
Також авто з ДВЗ потребує регулярного Т/О з маслами, фільтрами. Це 100-150 доларів мінімум за 1 Т/О. А за 240т часто ще й ремені, ГРМ, ітд. Це в сумі винесе не менше 2000 доларів до цього пробігу, а в багато яких автомобілях сильно більше. Витрати на електрику (особливо якщо користуватися нічним тарифом) приблизно в 20-30 разів менші.
Тобто економія на пальному + Т/О суттєва. Особливо коли авто використовується щодня на великі дистанції, типу торгового агента, таксі, ітд.
Але все ж електро авто не може бути повноцінною заміною автомобілю з ДВЗ, бо в нас не на стільки розвинута інфраструктура зарядок та й запас ходу при більш-менш швидкій їзді досі доволі обмежений.

+19-2ВІДПОВІСТИ  
dobr  

Volodymyr Stadnyk, ох, дарма ти відповів, ща Миколка почне теорію вантажити про ТЕС, АЕС та ПМС ... Його ж хлібом не годуй, тока дай демагогію тулити на рахунок електричок. Ща всі мізки засре))))).

+7-3ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Volodymyr Stadnyk, я не проти електричок. Я проти заборони продажу авто з ДВЗ. Нехай конкурують між собою. При нинішніх технологіях електричка вигідна і зручна тільки в місті і тільки при наявності приватного будинку. А таких людей меншість. Врахуйте, що на електричках теж ремонтуються електромотори, компресори кондиціонерів і все те ж саме, що й ц на звичайних авто, окрім самого двигуна, але додається безліч еоектрики. А ще навантаження на ходову частину більше, бо постійно додатково пів тони й більше машина на собі возить. Плюс швидкі зарядки ненабагато дешевше бензину, або газу. І це ще не всі явні мінуси.

+3-14ВІДПОВІСТИ  
O167  

Заміна батареї у Тесли "там" від $5000 це дорого? Ха, у нас для Nissan Leaf з сумою менш, ніж $7000 і не підходь.

+4ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація