Toyota зберегла статус найпопулярнішого автомобільного бренду у світі на початку 2025 року, хоча її глобальні продажі в січні знизилися на 6,6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, склавши 706 544 автомобілі. Незважаючи на спад, компанія значно випереджає найближчих конкурентів.
На другому місці розташувався німецький Volkswagen із результатом 395 777 проданих авто, що на 4,3% менше, ніж у січні 2024 року. Водночас його ринкова частка залишається на рівні 6,1%.
Третю позицію посіла Honda - японський виробник продав 277 991 автомобіль, продемонструвавши найбільше падіння серед лідерів - на 22,5% у річному вимірі.
Четвертим за популярністю став Ford із показником 270 437 одиниць, а п'яте місце зайняв Hyundai, реалізувавши 263 208 машин. Шосту позицію утримує Nissan - у січні компанія продала 226 543 автомобілі.
До десятки найпопулярніших автобрендів також увійшли KIA, Chevrolet, китайський BYD та Geely, які продовжують зміцнювати свої позиції на світовому ринку.