Агентство Brand Finance опублікувало щорічний рейтинг Global 500, який оцінює вартість світових брендів. У 2025 році титул найдорожчого автомобільного бренду знову отримала Toyota, вартість якої сягнула $64,7 млрд. Завдяки цьому результату японський автогігант посів 18-те місце у загальному рейтингу серед усіх світових брендів.
До ТОП-100 найдорожчих брендів світу потрапили ще 11 автовиробників, серед яких Mercedes-Benz, Hyundai, Tesla, BMW, Porsche та інші.
ТОП-11 найдорожчих автомобільних брендів у 2025 році:
- Toyota - $64,7 млрд (18-е місце у загальному рейтингу)
- Mercedes-Benz - $53 млрд (23-е місце)
- Hyundai - $46,3 млрд (29-е місце)
- Tesla - $43 млрд (36-е місце)
- BMW - $42,5 млрд (37-е місце)
- Porsche - $41,2 млрд (40-е місце)
- Mitsubishi - $40,4 млрд (43-е місце)
- Tata - $31,6 млрд (60-е місце)
- Volkswagen - $31,4 млрд (61-е місце)
- Honda - $28,3 млрд (70-е місце)
- Ford - $22,9 млрд (86-е місце)
Для порівняння, найдорожчим брендом у світі залишається Apple, чия вартість оцінюється у $574,5 млрд.
Рейтинг Brand Finance Global 500 базується на фінансових показниках компаній за минулий рік, а також враховує їхній вплив на ринок та споживчу довіру. Toyota вкотре підтвердила свою позицію світового лідера автопрому, залишаючи позаду конкурентів у боротьбі за довіру клієнтів та фінансову стабільність.