JD Power, американська компанія, що займається дослідженнями, даними та аналітикою, і HVR Lab, «Лабораторія взаємин людини та транспортного засобу», склали рейтинг найрозумніших автомобілів, представлених на ринку Китаю. До рейтингу не потрапили Geely, Chery та Haval.
При складанні рейтингу враховували два індекси та дані експертів. Перший індекс (C-HVR) оцінює ефективність взаємодії людини та автомобіля, інтерактивні функції машини та їх здатність не відволікати людину від дороги. Другий індекс (VOC) враховує можливості взаємодії з пасажирами, зручність інтерфейсу та простоту використання розумних функцій.
У JD Power заявили, що розумні автомобілі у Китаї вже вийшли на новий рівень. Середній результат машин у першій десятці склав 7,9 бала, що на 0,4 бала вище від середнього результату всіх 60 моделей, що брали участь у відборі.
Седан Nio ET7 похвалили за ефективність роботи голосового помічника NOMI, який добре розпізнає голос навіть при шумі в 80 дБ. Кросовер XPeng G9 виділився якісною системою масажу сидінь та атмосферним підсвічуванням. HiPhi X відзначили за зручне меню та простоту використання екранів. Li Auto L9 отримав найкращу систему проекції на лобове скло, при цьому в нього немає звичайної панелі приладів.
AITO M5, розроблений компаніями Seres та Huawei, отримав одного з найкращих голосових помічників і дуже швидке та чуйне керування системою на екранах, а також можливість зручної синхронізації з телефонами Huawei.
SAIC IM L7 похвалили за зручне голосове керування та велику кількість екранів, текст на яких великий і добре читаний, а GAC M8 виділили за зручну взаємодію з розумними функціями.
Китайські моделі зайняли 70% рейтингу, решту місць отримали Tesla Model Y, Volkswagen ID.6 X та Cadillac Lyriq, які теж збирають у Китаї.