Американський виробник New Flyer виводить на ринок водневий електробус нового покоління - Xcelsior Charge FC. Машина пропонується в двох варіантах довжини - одиночному (12,2 м) і зчленованому (18,3 м). Автобус прийшов на заміну колишній моделі Xcelsior Charge FC, що з'явилася в 2019 році. Нова модель має запас ходу до 600 км і здатна дозаправлятися всього за 6 - 20 хвилин, залежно від умов експлуатації.
Воднева установка FCmove-HD від компанії Ballard Power Systems стала компактнішою і надійнішою. Тут на 50% менше деталей, що скорочує витрати на техобслуговування. Тяговий електропривід ELFA3, поставлений Siemens, забезпечує 90% рекуперативного гальмування і на 69% легше попереднього - ELFA2, завдяки компактний інверторам і вбудованим контролерам. А ось акумуляторний модуль розроблений безпосередньо компанією New Flyer. У новому автобусі він отримав на 90% менше деталей, що полегшує його обслуговування. Крім того, він водозахищений за стандартамм IP67 і IP69.
Зазначимо, що експлуатація водневого автобуса New Flyer дозволяє щорічно вберегти атмосферу від 85 - 175 т парникових газів. Модель Xcelsior Charge FC розроблена на платформі Xcelsior, на якій побудовано вже понад 16 тис. автобусів New Flyer. Що ж стосується батарейно-електричних і водневих машин даної марки, то сумарно за весь час вони вже наїздили понад 24 млн км.