Nissan може перенести частину виробництва з Японії до США

Nissan може перенести частину виробництва з Японії до США

07 квітня 2025
0

Nissan Motor розглядає можливість часткового перенесення внутрішнього виробництва до Сполучених Штатів у відповідь на загрозу підвищення мит на імпортні автомобілі, ініційовану колишнім президентом США Дональдом Трампом. Як повідомляє авторитетна японська газета Nikkei, рішення безпосередньо пов'язане з потенційним переглядом торговельної політики США, яка передбачає введення 25% мита на імпортовані транспортні засоби з низки країн, зокрема з Японії та Мексики.

Nissan уже цього літа планує скоротити виробництво на своєму підприємстві у Фукуоці, що на заході Японії. Зокрема, йдеться про ключову для американського ринку модель - кросовер Rogue. Цей автомобіль наразі випускається як у Японії, так і на території США. Проте для мінімізації тарифного навантаження японська корпорація планує поступово згорнути експорт Rogue з Фукуоци та зосередити основне виробництво в американському місті Смирна, штат Теннессі. Там Nissan зберігатиме двозмінний графік випуску цієї моделі, хоча ще у січні оголошував про намір скоротити виробництво, скасувавши одну зміну.

Водночас компанія вже зробила рішучий крок у напрямку зниження залежності від зовнішніх поставок. У четвер Nissan підтвердив, що припиняє прийом нових замовлень із США на два позашляховики преміумбренду Infiniti, які виготовляються у Мексиці. Це означає різке скорочення виробничої програми на спільному підприємстві в цій країні. Подібні заходи пояснюються не лише загрозою мит, а й прагненням знизити ризики, пов'язані з політичною та економічною нестабільністю в регіоні.

За даними Nikkei, у 2024 році Nissan продав на ринку США близько 920 тисяч автомобілів. Із них приблизно 16% були імпортовані з Японії. Це робить американський ринок одним із ключових для японського автовиробника і, водночас, найбільш вразливим у разі запровадження протекціоністських заходів з боку Вашингтона. Саме тому в компанії розглядають варіанти глибшої локалізації виробництва.

Загалом ситуація, що склалася, свідчить про те, що глобальні автовиробники дедалі активніше адаптують свою стратегію до нової геополітичної реальності. У випадку Nissan ставка зроблена на те, щоби зберегти конкурентоспроможність на ринку США, навіть якщо адміністрація Трампа повернеться до жорстких тарифних обмежень. Компанія демонструє готовність до оперативного маневру в межах виробничої логістики, аби не втратити лідируючі позиції в сегменті популярних кросоверів.

Джерело: Reuters
Фото: Nissan

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація