Німецьке ательє Evomax представило рестомод Porsche 911 покоління 964 у кузові тарга. Автомобіль оснащений 460-сильним двигуном від 997 Cup об'ємом 3.8 літра, койловерами KW, гоночними гальмами і вихлопною системою з титану. Кузов спорткара посилено, а зовнішні панелі виготовлені з вуглепластику та кевлару. Загалом Evomax випустить 99 таких машин. Будівництво кожної триває близько року.
Німецьке ательє Evomax не так широко відоме, як, наприклад, Singer, хоча теж займається Porsche. Спеціалізація фірми - рестомоди на базі 911 покоління 964 (1989-1993). Моделей, або навіть виконань, поки що три: Max11, Max11 Turbo і Max Classic. Кожен має власний двигун, але тип кузова можна вибирати - купе, спідстер або нещодавно додана тарга.
Evomax Max Classic – це зовнішні панелі з вуглепластику та кевлару, вварні підсилювачі кузова, підвіска на компонентах KW, гоночні гальма та титановий вихлоп. Важить спорткар близько 1200 кілограмів і оснащений повітряною «шісткою» 3.8 у парі з п'ятиступінчастою «механікою», взятими у Porsche 993. Max11 принципово не відрізняється, тільки використовує 460-сильний мотор від 997 Cup об'ємом 3.8 літра.
Найагресивніший варіант рестомоду - Max11 Turbo - йде з опозитною «шісткою» 3.6 від 996 Turbo. Двигун розвиває 620 кінських сил та поєднується з шестиступінчастою механічною коробкою передач. За духом такий автомобіль дуже близький до Porsche 911 RST Backdate від Rosenberger Classics, але поступається йому потужністю.