У Китаї готується до виходу на ринок нова версія Geely Xingyue L. У Піднебесній його гамма, в якій вже є HEV-гібрид, поповниться варіантом з плагінгібридною силовою установкою - з можливістю зарядки від звичайної розетки.
Зовні плагінгібридна версія Geely Xingyue L відрізняється від стандартного кросовера підретушованою бамперною групою, шильдиком та портом для заряджання акумулятора. Габарити бензоелектричного та паливного варіантів однакові.
До складу силової установки увійде 1,5-літровий двигун внутрішнього згоряння потужністю 204 кінські сили, пару якому складе електромотор. Що стосується економії палива, то PHEV-варіант із 5,3 літрами на 100 кілометрів шляху програє традиційному гібриду, якому для подолання тієї ж відстані потрібно 4,79 літра. Ймовірно, це обумовлено збільшеною на 257 кілограмів спорядженою масою.
Постачання тягових батарей забезпечить китайська CATL. Буде запропоновано два варіанти, відмінності між якими мінімальні: у першому випадку ємність та вага становлять 39,63 кіловат-години та 249 кілограмів, у другому - 39,81 кіловат-години та 255 кілограмів. Незалежно від акумулятора, запас ходу виключно на електротязі складе 205 кілометрів.
Плагінгибридна версія Xingyue L може з'явитися у продажу в Китаї вже в найближчому майбутньому.