Нова Toyota Tundra пройшла краш-тести IIHS

Нова Toyota Tundra пройшла краш-тести IIHS

10 вересня 2022
0

Американський страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував повнорозмірний рамний пікап Toyota Tundra нового покоління (XK70). Автомобіль перевірили на:

  • фронтальний удар на 64 км/год із перекриттям 25%;
  • фронтальний удар на 64 км/год із перекриттям 40%;
  • бічний удар (на швидкості 60 км/год у лівий бік автомобіль вдаряє візок із бар'єром загальною вагою 1896 кг).

Також пікап пройшов стендові випробування крісел (імітація удару ззаду), тест на міцність даху при перекиданні та перевірку роботи системи автоматичного екстреного гальмування перед автомобілями та пішоходами.

За пасивну безпеку пікап нового покоління отримав оцінку «добре». Також на «добре» оцінили світло фар з проєкційними блоками, тоді як у комплектації з блоками рефлекторного типу оцінка була «прийнятною». Але особливу похвалу заслужила система автоматичного екстреного гальмування: «чудова» - в денних умовах й «просунута» - у сутінках. Загальна нагорода пікапа Toyota Tundra нового покоління - Top Safety Pick+, тобто найвищий рейтинг безпеки.

Toyota Tundra третього покоління (XK70) офіційно представили 21 вересня 2021 року на виставці Motor Bella. Серійне виробництво пікапа стартувало у грудні того ж року на заводі у Сан-Антоніо, Техас. В основі моделі лежить фірмова модульна архітектура TNGA-F, яка також використовується Toyota Land Cruiser 300 та Lexus LX.

На американському ринку пікап доступний у двох модифікаціях: з 3,5-літровим бензиновим Twin-Turbo V6 (389 к.с., 649 Нм) та з гібридною силовою установкою i-Force, в якій ДВЗ доповнений електромором. Сукупна віддача системи - 437 к.с. та 790 Нм. Коробка в обох випадках - 10-діапазонний гідромеханічний «автомат».

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація