Нове покоління кросовера BMW X5 не отримає платформу Neue Klasse

Нове покоління кросовера BMW X5 не отримає платформу Neue Klasse

30 січня 2025
0

BMW готує радикальні оновлення для свого флагманського кросовера X5, який у наступному поколінні отримає не лише традиційні двигуни внутрішнього згоряння, а й повністю електричний iX5 та водневу модель, запуск якої запланований на 2028 рік.

Прототипи X5 та iX5 вже були помічені під щільним камуфляжем, демонструючи новий дизайн, натхненний концепцією Neue Klasse. Однак, на відміну від компактнішого iX3, який отримає платформу Neue Klasse, нове покоління X5 буде побудоване на модернізованій архітектурі BMW CLAR. Це рішення дозволяє зберегти гнучкість у виборі силових установок, включаючи бензинові, дизельні, гібридні, електричні та водневі варіанти.

iX5 оснастять новітніми електродвигунами BMW шостого покоління, 800-вольтовою архітектурою та новими круглими акумуляторними осередками з підвищеною щільністю енергії.

Для клієнтів, які не бажають обирати між ДВЗ та електромобілем, BMW представить версію на водневому паливі. Вона буде оснащена силовим агрегатом, розробленим у співпраці з Toyota, і покращеною системою паливних елементів, що забезпечить значно кращі характеристики, ніж у прототипу iX5 Hydrogen з потужністю 396 к.с.

Окрім електричних та водневих модифікацій, у модельному ряді X5 залишаться 48-вольтові м'які гібриди на основі 3,0-літрових турбованих рядних шестициліндрових бензинових і дизельних двигунів. Топовою версією з ДВЗ стане X5 M60: у Європі він отримає потужний 3,0-літровий гібридний агрегат із можливістю зарядки від мережі, тоді як у США найімовірніше збережеться 4,4-літровий V8 із двома турбінами. Також ведеться розробка високопродуктивного iX5 M Performance, який отримає понад 600 к.с.

BMW планує вивести оновлене сімейство X5 на ринок у найближчі роки, при цьому електричні та водневі версії стануть ключовою частиною стратегії бренду з переходу на екологічно чисті технології.

Джерело: IXBT.com
Фото: Autocar

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація