Власники Toyota RAV4, випущених на спільному підприємстві FAW Toyota в Китаї, зіткнулися з серйозною проблемою - їхні автомобілі починають іржавіти невдовзі після покупки. Корозія виявляється на різних елементах кузова та конструкції, включаючи гвинти, різьбові з'єднання, каркас приладової панелі, приводні вали, двері та навіть основні кузовні деталі.
Проблема зачіпає моделі, вироблені у 2020-2023 роках, і, за словами експертів, пов’язана з недостатньою антикорозійною обробкою. Обговорення цього дефекту набирає обертів у китайських соціальних мережах, оскільки все більше власників повідомляють про аналогічні випадки.
У відповідь на численні скарги представники FAW Toyota закликали власників звертатися до офіційних дилерських центрів для проведення ремонту за гарантією. Однак багато клієнтів стверджують, що навіть після виконаних ремонтних робіт іржа з’являється знову. Це спричинило хвилю невдоволення, і власники автомобілів вже готують колективний позов проти виробника.
Варто зазначити, що ці автомобілі офіційно не постачаються на український ринок, тож проблема не стосується машин, імпортованих через офіційні канали.