Novitec показала екстремальний гіперкар Ferrari SF90 XX

Novitec показала екстремальний гіперкар Ferrari SF90 XX

21 квітня 2025
0

Німецьке ательє Novitec, яке спеціалізується на доопрацюванні суперкарів і гіперкарів преміумкласу, представило вражаючу програму тюнінгу для одного з найексклюзивніших гібридів сучасності - Ferrari SF90 XX Stradale. Цей обмежений у виробництві супергібрид уже сам по собі є технічним шедевром із потужністю понад тисячу кінських сил, однак фахівці Novitec вирішили, що межі досконалості не існує, і вивели можливості машини на новий рівень.

Головною новинкою пакета модернізації став абсолютно новий вихлоп, виготовлений зі спеціальних матеріалів - нержавіючої сталі або високоміцного інконеля, сплаву, який використовується в авіації та автоспорті завдяки своїй термостійкості та легкості. За бажанням клієнта, вихлопна система може бути покрита теплоізоляційним шаром із чистого золота 999 проби, що не лише додає ексклюзивності, а й виконує важливу технічну функцію - зниження температури в моторному відсіку, особливо в умовах високих навантажень. Таке рішення рідко зустрічається навіть у світі дорогих кастомних суперкарів і є своєрідною візитівкою підходу Novitec, де техніка і естетика поєднуються в єдину досконалу форму.

Завдяки новій вихлопній системі потужність гібридної силової установки збільшується на 30 кінських сил, а крутний момент - на 36 Нм. Це означає, що сумарна віддача триелектродвигунного комплексу Ferrari SF90 XX Stradale зростає до 1060 кінських сил, порівняно з заводськими 1030. Хоча Novitec офіційно не повідомляє, як це позначається на динамічних характеристиках, можна припустити, що покращення мають відчутний ефект. Адже навіть у стандартній версії SF90 XX Stradale демонструє розгін до 100 км/год лише за 2,3 секунди, а до 200 км/год - за 6,7 секунди. Максимальна швидкість при цьому становить 320 км/год.

Окрім двигуна, Novitec приділили увагу й шасі. У межах програми встановлюються укорочені спортивні пружини, які забезпечують зниження кліренсу на 25 міліметрів. Це не лише покращує аеродинаміку та центр тяжіння автомобіля, а й підкреслює його бойовий силует, надаючи машині ще більш агресивного вигляду. Пружини були спеціально адаптовані під нові ковані диски Novitec NF11, розроблені у співпраці з американським брендом Vossen. Передні колеса мають діаметр 20 дюймів, а задні - 21 дюйм, що також оптимізує зчеплення та загальну поведінку машини на дорозі.

Іншою візуальною новинкою стали бокові дзеркала заднього огляду, виготовлені з оголеного вуглепластику. Це не лише естетичне оновлення, а й крок у бік зменшення маси авто, яка, навіть з урахуванням гібридної силової установки, залишається відносно низькою для машини з таким потенціалом.

Варто нагадати, що Ferrari SF90 XX Stradale - це особлива версія і без того рідкісного SF90 Stradale. Загалом компанія Ferrari планує випустити лише 799 екземплярів купе SF90 XX Stradale та 599 родстерів SF90 XX Spider. Це моделі, створені за аналогією з трековими гіперкарами, але допущені до експлуатації на дорогах загального користування. Їхнє позиціонування - на межі між автоспортом і ультралюксовими дорожніми гіперкарами.

Джерело: Novitec

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація