Новий KIA Sportage: нарешті офіційні ціни

Новий KIA Sportage: нарешті офіційні ціни

22 грудня 2021
42

Тиждень тому ми презентували тест-драйв нової, п'ятої генерації кросовера KIA Sportage. З-поміж іншої інформації ми озвучили й ціни на автомобіль, та лише орієнтовні: точних даних імпортер тоді ще не міг надати. Та наразі ситуація змінилася: з’явився офіційний прайс-лист на новий Спортейдж.

Оснащення

Всім, хто не дивився наш тест-драйв, нагадаємо: відтепер базовим двигуном для нашого ринку є не 1.6-літровий атмосферний, а 2.0-літровий атмосферний (2.0 MPI, 156 к. с., 192 Нм). Альтернативи йому поки немає, тож він актуальний для всіх трьох представлених у нас рівнів оснащення: Сomfort, Prestige, Luxury.

Комплектація Сomfort передбачає вибір між шестиступеневою «механікою» й автоматичною гідромеханічною коробкою на стільки ж ступенів, але доступна лише із переднім приводом. Комплектація Prestige також передбачає альтернативу: моно- або ж повний привід; її можна замовити лише із автоматичною коробкою. Врешті, Luxury – це тільки автоматична коробка і повний привід.

Вхідна комплектація Сomfort (2WD, 6MT) наразі обійдеться у 643 511 грн (20 900 євро). В списку оснащення наявні сім подушок безпеки (зокрема й подушка безпеки між передніми пасажирами), система автоматичного гальмування перед перешкодами, система утримання в смузі, камера заднього огляду, круїз-контроль, підігріви передніх крісел і керма, кондиціонер і восьмидюймовий сенсорний дисплей мультимедійної системи з підтримкою провідних Apple CarPlay і Android Auto.

Крім того, в комплектацію входять діоди у головних фарах (рефлекторного типу), легкосплавні диски 17-го розміру на шинах Michelin, ламіноване лобове скло і приємний бонус у вигляді складуваного в пропорції 40:20:40 дивана другого ряду.

За таку ж комплектацію, проте з автоматичною коробкою передач, потрібно доплатити 1400 євро – до 686 617 грн (22 300 євро). І вже цю конфігурацію можна порівняти із попереднім Sportage, котрий наразі доступний лише із шестиступеневою автоматичною КПП.

Новий vs старий Sportage

Комплектація четвертого Sportage під назвою Сomfort+ має лише шість подушок безпеки й не оснащена системою утримання в смузі, у головних фарах у неї стандартні лампи в лінзах. Проте вона виграє внаслідок наявності задніх паркувальних датчиків, датчика дощу, підігріву не тільки руля й передніх крісел, а й заднього дивана, а ще двозонного «клімату».

Четвертий Sportage у цій комплектації вартує 643 511 грн (20 900 євро), тобто стільки ж, як кросовер нового покоління на «механіці». Та не потрібно забувати, що у старому встановлений 1.6-літровий атмосферник (1.6 GDI, 132 к. с., 161 Нм), тоді як у новому стандартним двигуном є 2.0-літровий. Не кажучи вже про нову платформу й поліпшену керованість (про що ми розповідаємо у тест-драйві).

Проте у попереднього Sportage є козир в рукаві – комплектація Сlassic+. Вона також наразі наявна лише з автоматичною коробкою, але за неї просять суттєво менше – 581 931 грн (18 900 євро).

Та вибираючи цей варіант, потрібно бути готовим до відсутності суттєвої кількості переліченого вище оснащення. Сlassic+ має лише кондиціонер, камеру заднього огляду, підігрів керма й восьмидюймовий дисплей мультимедіа з Apple CarPlay і Android Auto.

Коли можна забрати?

Дилери очікують появи нових кросоверів Sportage зовсім скоро – уже із січня 2022 року. Такі автомобілі комплектуватимуться винятково 2.0-літровим MPI. Проте на ринках інших країн Європи Спортейдж пропонується і з іншими двигунами: 1.6-літровоми турбочетвірками (бензин і дизель), а також із гібридними силовими установками. Даних про їхню доступність на нашому ринку поки що немає.

Автор:   Джерело: InfoCar.ua
Фото: Фалькон-Авто

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Горыныч  

Я не фанат КИА, но при такой цене, машина будет в топе, а кашкаю опа будет, с учетом того, что ниссан совсем поехал головой со своими ценами, комплектация чуть лучше чем - барабан єдишн, уже 30 тыс у.е.

+17-3ВІДПОВІСТИ  
Igorenya  

Горыныч, там разница по базовой модели всего 50к, но это японец.

+3-4ВІДПОВІСТИ  
Горыныч  

Igorenya, А шо, японец это типа очень круто, они не ломаются и т.д. Ребята хваитит этих мифов из 90ых, у меня жена на двух тойота ездила, примус(3) и ярис, нихрена там нет такого шоб аж такого, машины как машины, инженерные просчеты есть как у всех, запчасти стоят как и у всех. В салонах пластики как барабан.

+9-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 9
mesfet  

Ще забули додати, що в новій версії комплектації Comfort відсутні релінги і автоматичне складання дзеркал, але додалось запасне колесо. Також змінився розмір колес з 225/60 на 215/65 у нової версії. По суті новий Comfort це стара Classic, а Prestige -> Comfort тільки з додатковими опціями по безпеці.

+3ВІДПОВІСТИ  
АНДРЮХА27  

mesfet, а видели у престиже какая нищебродная приборка ( с крутилками)... и она совсем не похожа на ту что вовсю показывают нам (лохам) на картинках, полностью пластмассовые дверные карты, и галимая оптика, и там где черный цвет кузова (задний бампер, арки, пороги, решетка радиатора с дешевого матового пластика

-1ВІДПОВІСТИ  
Shep  

дигатель дно, дизеля нет, а гибрид будет стоить космос... а машинка по тесту понравилась

+11-3ВІДПОВІСТИ  
Volodimir 8  

2.0-літровий атмосферний, это знаменитый G4KD который рассыпается после 30-50 тыс километров??

+8-5ВІДПОВІСТИ  
deavy  

Vladmir8, Судя по техническим характеристикам, взятым с Инфокара, там другая маркировка — G4NM. kia-sportage.infocar.ua/price_sportage_id6764.html

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Shep  

deavy, вся эта серия G4- сплошная шляпа... у знакомых свежий таксон 2-0, уже вроде и с маслофорсунками, для охлаждения цилиндров, но 40тыс км и весь двиг в масле , течет со всех щелей , эндоскопия показывает что уже немного и задиров есть. так что двигатель на 100тыс , сомневаюсь что кардинально в нем что то изменили прилепив новое название в новом поколении ... а когда приедете по гарантии , скажут что плохим бензом заправлялись и вообще неправильно ездили... импортёр Киа в Украине , судя по отзывам - отморозок ещё тот

+14ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 15
Alexander Korotenko  

Цены видимо "удержали" за счёт базового двигателя вплоть до топа.. а там уже за 1.5т только снаряжённая. Интересно как будет тянуть 2т веса где-нибудь в Карпатах, имея ценник под 40к )
Машина интересная, но чудо вряд-ли случится, продать "много" машины задешево даже китайцам сложно

+4ВІДПОВІСТИ  
Vadimonych  

Alexander Korotenko, да, но нет Chery так нормально поднялись по продожам в этом году.

-3ВІДПОВІСТИ  
deavy  

Alexander Korotenko, Раньше вообще базовым был 1.6 атмосферник с гидротрансформатором. Дёшево, сердито, разлетались как горячие пирожки даже без тест-драйва.

+3ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Ivan Shpak  

извиняюсь, это тот 2 литровый движок который стоит на новом новом туксоне и жрет 12 литров? И прощай народный спортейдж за 20к

+7ВІДПОВІСТИ  
lahm  

как выбрать русский язык???

+1-2ВІДПОВІСТИ  
АНДРЮХА27  

Для серии ПРЕСТИЖ, которая 26 500$, ручки дверей и панели карт двери пластиковые, для АКП обычный рычаг как и в пред. поколении, никакой шайбы... ровно как и никакого глянца на панелях кнопок на ручках дверей и консоли КПП... все как дешевый пластик.. НО,ЧТО САМОЕ НИТЕРЕСНОЕ!!! панелька приборов состоит из двух!!! 4,2 дюймовых экрана, на одной пластине но отдельно.... НЕ КАК КАРТИНКАХ.... Это смотрится так убого,ПРИ этом в ГЕРМАНИИ за такую цену идет цельный монитор, глянец мягкие карты и ручки дверей+ глянец... про экстерьер с его убогой оптикой и решеткой радиатора.... впечатление что машина и до 20-ки не дотягивает, наверное у нас ЗП побольше будут чем у немцев.... или нас держат за БЫДЛАНОВ, это Васадзе там такой хитроумный или кто....

+1-1ВІДПОВІСТИ  
АНДРЮХА27  

АНДРЮХА27, следующая комплектация уже почти 33 000$... Почему у нас за теже деньги комлектация бомжацкая, у нас что ЗП как у немцев пр 5-6 тыщ ЕВРО или где логика, есть же понятие покупательских возможностей, это ровно так же как мы бы с ЗП как у немцев покупали себе РОЛС РОЙСЫ ( ну так же выходит?)

-1ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація