В автосалоні офіційного дилера Тойота Центр Київ «Автосаміт на Столичному» вже можна придбати новий стильний автомобіль для міста — Toyota Auris (Тойота Ауріс). Toyota Auris отримав новий надзвичайно виразний дизайн екстер’єру. Також, окрім кузова хетчбек, автомобіль представлений у новому для українського ринку кузові універсал — Auris Touring Sports.
Auris оснащується бензиновими 1,33-літровим двигуном з механічною коробкою передач, 1,6-літровим двигуном з механічною або автоматичною коробкою передач, а також 1,8-літровим двигуном у гібридній версії. Автомобіль можна придбати в офіційній дилерській мережі Toyota в чотирьох варіантах комплектації на вибір. Auris отримав новий надзвичайно стильний та вишуканий дизайн екстер’єру. Передня та задня частина автомобіля зазнали значних змін, аби надати автомобілю ще більш престижного та привабливого зовнішнього дизайну. Привертають увагу також вишукані нові фари зі світлодіодними денними ходовими вогнями. Нова антена на даху, схожа на плавник акули, та нові 16-дюймові легкосплавні диски підсилюють новий більш упевнений профіль автомобіля. Що стосується задньої частини автомобіля, то новий дизайн бампера та нові світлодіодні фари підсилюють більш мужній дизайн Auris. Також, окрім кузова хетчбек, автомобіль відтепер представлений у новому для українського ринку кузові універсал — Auris Touring Sports.
Інтер’єр нового Auris також зазнав важливих змін задля поліпшення рівня комфорту в салоні автомобіля. Панель приладів водія тепер має більш спортивний дизайн завдяки циферблату тахометра і спідометра трубоподібного вигляду по обидві сторони та оснащена 4,2" кольоровим багатофункціональним дисплеєм. Сенсорний дисплей мультимедійної системи Toyota Touch 2 був збільшений до 7" та отримав новий ще більш привабливий дизайн. Особливі зусилля були зосереджені на матеріалах, які у сприйнятті й зовнішньому вигляді значно покращилися порівняно з попередньою моделлю. Новий дизайн оздоблення сидінь завершує більш престижний та витончений салон високої якості. Велику увагу виробник також приділив зменшенню рівня шумів для забезпечення максимально комфортної атмосфери в салоні нового Auris.
До кольорів інтер’єру було додано нові гами, а саме: темно-синій та блакитний металік. Автомобіль представлено в «Автосаміт на Столичному» в чотирьох варіантах комплектації на вибір: Live, Active, Style, Lounge, що дозволяє обрати автомобіль, який максимально відповідає Вашим вподобанням.
Auris оснащується бензиновими чотирициліндровим 1,33-літровим двигуном із шестишвидкісною механічною коробкою передач або чотирициліндровим 1,6-літровим двигуном із шестишвидкісною механічною чи безступінчастою трансмісією — варіатором Multidrive S. Окрім цього, автомобіль представлений у гібридній версії, що оснащується чотирициліндровим 1,8-літровим двигуном, який працює за циклом Аткінсона. Кожна трансмісія в лінійці двигунів Auris пропонує клієнтам переваги Toyota Optimal Drive: поєднання передових технологій і програм внутрішнього вдосконалення, призначених для оптимізації балансу продуктивності і задоволення від керування з економією пального і низьким рівнем викидів.
Особливої уваги заслуговує гібридна версія автомобіля — Auris Hybrid, який представлений у кузові хетчбек. Автомобіль пропонує клієнтам тихе, спокійне та чудове керування з надзвичайно низьким рівнем споживання пального та викидів СО2 — всього лише 4,1 л* та 96 г/км у змішаному циклі. Маючи здатність працювати як самостійно, так і разом, 1,8-літровий бензиновий двигун гібридної системи та електродвигун генерують максимальну потужність 136 к.с., надаючи Auris Hybrid прискорення від 0 до 100 км/год за 10,9 секунди та максимальну швидкість 180 км/год. Трансмісія Auris Hybrid розроблена з метою максимально зменшити необхідність у бензиновому двигуні під час їзди містом. Власні дані Toyota показують, що сукупний ефект роботи повного гібрида сприяє високому рівню нульових викидів під час керування автомобілем.
* Ці дані отримано в ідеальних умовах без урахування манери водіння, дорожніх, погодних та інших умов, які впливають на витрату пального. Реальна витрата пального може відрізнятися від зазначеної і визначається лише експериментальним шляхом.