У Китаї стартував продаж Range Rover Sport версії 2025 модельного року. Стартова ціна знизилася на два відсотки з 968 до 950 тисяч юанів; з урахуванням дилерських знижок новинку можна придбати за 790 тисяч юанів: майже на 20% дешевше! Відтепер Range Rover Sport доступний тільки з шестициліндровими двигунами Ingenium, а восьмициліндрову топ-версію SV Edition One з мотором BMW виключено з гами.
Позашляховики 2025 модельного року отримали нові опції: відтепер покупцям не потрібно доплачувати за колеса з великим діаметром дисків і підігрів керма. Range Rover Sport із шинами 255/60 R20 виключено з гами, відтепер мінімальна розмірність 275/50 R21, у «середній» комплектації 285/45 R22, а топ-версіям призначені низькопрофільні колеса 285/40 R23. Втім, клієнт може безкоштовно вибрати більш практичний типорозмір.
Найпопулярніша конфігурація - бензиновий 3,0-літровий двигун, 48-вольтовий стартер-генератор, 8-ступінчастий автомат і повний привід. У базового позашляховика мотор розрахований на 360 сил і 500 Нм, у всіх інших - на 400 сил і 550 Нм. Окремо стоїть гібрид з електромотором, який можна заряджати: він видає 550 кінських сил і 800 Нм, але покладається на ту саму «турбошістку».
Восьмициліндровий Range Rover Sport SV коштував у Китаї від 2 438 000 юанів (327 тисяч доларів), тобто майже вдвічі дорожче за шестициліндрову топ-версію! Тому в гамі 2025 модельного року такої модифікації немає. Величезна переплата за V8 зумовлена особливостями оподаткування: 4,4-літровий двигун BMW потрапляє в найдорожчу категорію (понад 4000 см3).