Новий Subaru Crosstreck показали у Чикаго

Новий Subaru Crosstreck показали у Чикаго

13 лютого 2023
12

У рамках автошоу в Чикаго 2023 була представлена оновлена версія моделі Subaru Crosstrek для американського ринку. І якщо про зовнішність інформація була відома раніше, то тепер було розкрито технічні характеристики новинки.

Але про все по порядку. Автомобіль 2024 модельного року зберіг фірмовий стиль, але отримав фари меншого розміру та ширшу передню частину. Щодо загального розміру, його довжина становить 4480 мм, що приблизно на 15 мм більше, ніж у старого Crosstrek.

Під капотом Subaru Crosstrek 2024 розташувався старий 2,0-літровий опозитний 4-циліндровий двигун потужністю 152 к.с., а також 2,5-літровий мотор з віддачею 182 к.с. У базі всіх моделей повний привід і роботизована трансмісія Lineatronic CVT.

Також до стандартного оснащення тепер входить пакет допомоги водієві Subaru EyeSight, який раніше був недоступний на деяких версіях. Усередині базового Crosstrek автолюбителі знайдуть той же 7-дюймовий тачскрин мультимедійної системи, що й раніше.

Також пропонується нова інформаційно-розважальна система з 11,6-дюймовим сенсорним екраном та портретною орієнтацією. Ми очікуємо, що Subaru запропонує безліч аксесуарів для Crosstrek і мало можливостей для підвищення потужності чи бездоріжжя.

Джерело: UAMotors
Фото: CarBuzz

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
Whiteheaven 70  

" ... роботизированная коробка Lineatronic CVT". - это КАК ЖЕ понимать надо ... !?
Это что-то новенькое , по части коробок ... ...!!!

-1ВІДПОВІСТИ  
Whiteheaven 70  

РОБОТИЗИРОВАННЫЙ ВАРИАТОР !!!!!!!!!!! НУИНУ !!!!!!!!

-1ВІДПОВІСТИ  
Andriy86  

Whiteheaven 70, Звичайний варіатор, трохи не правильно переклали текст. Автоматична, а не роботизована трансміссія.

+1-16ВІДПОВІСТИ  
Ser Gio  

Якщо до нас доїде 2.5, то для цієї маси це буде прікольний варіант, бо теперішнього 2.0 їй з натяжкою вистачає.

+1-2ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

Той випадок, коли форма-фактор, розмір, багажник - влаштовують повністю.
Повний привід, кліренс, системи безпеки, зовнішність - все те що треба.

Але, слабенький двигун у парі з варіатором... Це, звісно, перевірене часом рішення, але скільки ще років його планують використовувати?!
Ну поставте ви гідротрансформатор, його зараз навіть на машинах до $20к іноді зустріти можна! Мене тільки це змушує відмовитися від такого варіанта.
Я тестував форестер на двигуні 2.5 - варіатор може більш-менш везти з ним, але тоді реве так, що не хочеться давити тапку взагалі .

ВІДПОВІСТИ  
Danubecaptain  

max_cn, до варіатора Субару ніколи питань не було.

+1ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

Danubecaptain, тобто у Вас упередження тільки проти роботизованих коробок?.Бо коли ми говорили, який новий автомобіль влаштував би Вас зараз, ви називали тільки автомобілі з гідротрансформатором, тоді я зробив висновок, що варіатори Вам також не подобаються.
Я не кажу, що варіатор у Субару проблемний - у них перевірені часом варіатори з ланцюговим приводом, які живуть довше ремінних. Але навіть вони мають свій ресур і ремонт тоді буде дуже недешевим задоволенням.
Плюс мені не подобається акустичний шум від варіатора, коли їдеш активно. Тому собі нове авто хочу саме з гідротрансформатором, хоча до моєї нинішньої DCT в мене поки що ніяких також не має. Сподіваюся, що до оновлення машини і не буде .

ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 2
Oldman  

- Я этого шума уже лет 8 не слышал))

ВІДПОВІСТИ  
max_cn  

Oldman, скажу чесно, у мене була тестова поїздка хвилин 15 на машині знайомого з пробігом тисяч 12-13км, за яку не дуже розібрався, що саме не так було зі звуком. Просто кожен раз, коли я наступав на педаль газу для різкого прискорення, замість такого басовитого звука двигуна, до яких звик в своїх автомобілях, було чутно більш високий звук, не приємний для мого вуха.
Я припустив, що це на звук двигуна накладався звук варіатора.
Можливо я помилився і це так звучить тільки двигун на високих обертах, тоді вибачаюся, могло ще вплинуло упередження проти варіаторів. Але після кількох таких прискорень в мене пропало бажання рисачити на цьому автомобілі. Ну і на це наклалися більш м'які налаштування підвіски, яка дуже добре поглинає всі нерівності і спонукає до більш спокійної їзди. Можливо на пенсії мені захочеться саме такого спокою, але поки що мені подобаються більш спортивно налаштовані автомобілі з приємним низьким звуком двигуна.

ВІДПОВІСТИ  
Oldman  

///не подобається акустичний шум від варіатора///

ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація