На SEMA показали Land Cruiser Prado з дизайном у стилі гоночного позашляховика. Побудували машину в американській майстерні Westcott Designs і оснастили повністю новою підвіскою на фрезерованих алюмінієвих компонентах, з амортизаторами Fox і в яскравому жовтому кольорі. Шини у Prado - діаметром 37 дюймів. У салоні розмістяться три людини, причому заднє сидіння лише одне і встановлене по центру.
Естетика прераннерів для пустельних перегонів явно не дає спокою американським тюнерам. Така стилістика має крутий вигляд навіть на Mercedes-Benz G-Class, і вже тим паче вона личить Toyota Land Cruiser Prado. Позашляховик від Westcott Designs демонструє найкраще, що можна знайти на ринку аксесуарів. У нього повністю нова підвіска з амортизаторами Fox і ходами понад півметра, 17-дюймові колеса Innovate Racing G700 і шини Toyo Open Country NTR Desert Race зовнішнім діаметром 37 дюймів.
Як і личить гоночному позашляховику, Prado до того ж оснащений 14 потужними світлодіодними прожекторами. Заодно на нього поставили новий паливний бак із заливними горловинами з обох боків і захисні пластини. Ефективного вигляду всюдиходу надає незвичайний колір: взагалі, кузов у машини глянсовий чорний, але на нього до того ж наклеєна напівматова антигравійна плівка. У салоні - каркас безпеки і три крісла Sparco Evo S QRT, кожне з п'ятиточковими ременями.
Силову установку в Westcott Designs чіпати не стали. Вона гібридна, iForce Max, на базі «турбочетвірки» 2.4, що поєднується з восьмідіапазонним автоматом і вбудованим у нього електромотором. Пікова віддача - 331 кінська сила і 630 Нм. Цього «Прадо» вистачає з головою, навіть з усією позашляховою атрибутикою.