Volkswagen вивів на тести на трасу Нюрбургринг мул майбутнього спортивного кросовера T-Roc R, який «сховався під кузовом» сильно модифікованого Golf R. Цей прототип виглядає агресивно, з чотирма вихлопними патрубками, потужними гальмами з синіми супортами та збільшеним кліренсом, що свідчить про його спортивний характер. Особливу увагу привертають задній спойлер і пластикові накладки на колісних арках, що підкреслюють його динамічний вигляд. Крім того, нерівномірне підняття кузова може натякати на майбутні зміни, зокрема, щодо спортивної підвіски.
Volkswagen обрав цей підхід для приховування зовнішнього вигляду стандартних версій нового T-Roc, а також для розробки з нуля спортивного шасі. Зокрема, новий T-Roc R отримає повний привід 4MOTION, жорсткішу підвіску, адаптивні амортизатори та вдосконалене кермування, що забезпечить йому кращі динамічні характеристики. Відсутність у конкуренції Hyundai Kona N створює можливість для нової моделі стати новим еталоном у сегменті компактних спортивних кросоверів.
За словами джерел, дизайн майбутнього T-Roc R буде значно агресивнішим порівняно зі стандартною версією. Під капотом нової моделі залишиться потужний 2,0-літровий бензиновий двигун TSI, який, ймовірно, матиме потужність понад 300 кінських сил. Всі ці характеристики будуть поєднані з семиступінчастою «автоматичною» коробкою передач DSG, що забезпечить оптимальні характеристики на дорозі. Новий Volkswagen T-Roc R планується до випуску на початку 2027 року, через рік після дебюту стандартної версії кросовера.
Цей крок є частиною стратегії Volkswagen по оновленню своєї спортивної лінійки, і в результаті новий T-Roc R може стати ключовим гравцем на ринку компактних високопродуктивних кросоверів, надаючи відмінні показники динаміки, комфорту та технологій.