Керівництво Volkswagen було змушене визнати, що високий попит у поєднанні з дефіцитом компонентів та сировини не дозволить автоконцерну задовольнити запит на електромобілі у Європі та США цього року. В одній тільки Західній Європі зібрано близько 300 тисяч замовлень, а можливості виробника явно скромніші. Нові замовлення у цих двох регіонах компанія зможе задовольнити не раніше наступного року.
Як пояснює Ars Technica, у всьому світі за перший квартал поточного року було продано понад 99 тисяч електромобілів усіх марок, що входять до концерну Volkswagen. Електромобілі Porsche, Audi, Skoda і Volkswagen дуже добре купуються в Європі, як зізнався генеральний директор автоконцерну Герберт Дисс (Herbert Diess). Квоти поставок на цей рік у США та Європі вже обрано, у Китаї кількість замовлень продовжує зростати, але й там спостерігаються проблеми.
У всьому світі за підсумками поточного року Volkswagen раніше розраховував продати щонайменше 700 тисяч електромобілів, на Китай має припадати до 140 тисяч машин із цієї кількості. У першому кварталі у КНР компанія змогла реалізувати лише 28 тисяч електромобілів. Це вчетверо більше, ніж роком раніше, але помітно менше від запланованої спочатку кількості. Нові геополітичні проблеми ускладнюють логістику та ускладнюють дефіцит автокомпонентів, а також викликають зростання цін на тягові акумулятори, які значною мірою визначають вартість всього електромобіля.
Найбільший європейський постачальник автокомпонентів – Bosch, цього тижня змушений був заявити, що планам учасників ринку з виробництва 88 млн автомобілів у всьому світі цього року не здійсниться. Крім дефіциту компонентів, на автопром продовжують негативно впливати локдауни в Китаї, спричинені прагненням місцевої влади стримати поширення коронавірусної інфекції. Втім, представники Volkswagen переконані, що їхній бізнес з виробництва електромобілів все одно демонструватиме позитивну динаміку в кожному кварталі поточного року, як з точки зору обсягів виробництва, так і за розміром частки ринку.