В Європі стартували продажі найпопулярнішого спортивного автомобіля у світі - Ford Mustang. «Європейська» версія поні-кара доступна в кузові купе та кабріолет. Зовні модель європейського стандарту дуже нагадує американський аналог. З відмінностей можна відзначити агресивну решітку радіатора, тонкі світлодіодні фари та оновлену кузовну палітру. Європейцям поні-кар пропонують у трьох нових відтінках: Blue Ember, Vapor Blue та Yellow Splash.
Як зазначили у Ford, кабріолет має «повністю облицьований та ізольований дах», який можна підняти або опустити за вісім секунд. Незважаючи на висувний верх, у багажнику достатньо місця для двох сумок для гольфу.
У салоні вже знайома 12,4-дюймова цифрова парель приладів та 13,2-дюймова інформаційно-розважальна система. Остання з підтримкою Android Auto, Apple CarPlay та 5G для потокової передачі музики та відображення інформації про дорожній рух у реальному часі. Ігровий движок Unreal забезпечує захоплюючу графіку та широкі можливості налаштування.
«Європейський» Mustang GT оснащений 5,0-літровим двигуном V8, який генерує 446 к.с. та 540 Нм крутного моменту. У американського аналога віддача «вісімки» складає 487 к.с. та 562 Нм. Опціональна вихлопна система з активним клапаном збільшує показники «американця» до 493 к.с. та 566 Нм.
Коробка - шестиступінчаста механічна або дев'ятиступінчаста автоматична на вибір. У стандартній комплектації пакет Performance, до якого входять гальма Brembo та диференціал підвищеного тертя. За доплату запропоновано підвіску MagneRide, яка регулюється тисячу разів на секунду для «найкращого контролю та комфорту».
Також доступна «заряджена» версія Ford Mustang Dark Horse із модернізованим 5,0-літровим V8. Хоча й тут європейців обділили. В європейській комплектації такий поні-кар пропонує 453 к.с. та 540 Нм. Тоді як «під капотом» американської версії віддача агрегату складає 507 к.с. та 566 Нм.
Як стверджують у компанії, зниження потужності не відбилося на їздових характеристиках поні-кару. Навпаки, він «виграє від унікального налаштування шасі». Зокрема, більших задніх стабілізаторів поперечної стійкості, посилених передніх амортизаторів, розпірки передньої стійки та задньої К-подібної розпірки. 19,0-дюймові колісні диски «взуті» в шини Pirelli P Zero PZ4.
Стандартний пакет Performance Package додає додатковий радіатор моторної оливи. Також доступний диференціал підвищеного тертя та електронне дрифт-гальмо, яке дозволяє придбати або покращити навички дрифту.
Великий набір систем допомоги водієві представлений інтелектуальним адаптивним круїз-контролем з функцією зупинки та руху, асистентом утримання у смузі руху та виходу за її межі. Також у списку асистент екстреного гальмування заднім ходом та розпізнавання дорожніх знаків із функцією обмеження швидкості.
В Європі прийом замовлень на модернізований Ford Mustang вже розпочався. У Німеччині Mustang GT коштує від 59 900 євро, в Австрії - від 86 000 євро.