Оновлений Hyundai Ioniq 6 може проїхати до 700 км без підзарядки

Оновлений Hyundai Ioniq 6 може проїхати до 700 км без підзарядки

19 червня 2025
3

Новий Hyundai Ioniq 6 2025 не тільки змінився зовні, а й став більш «дальнобійним». Запас ходу електрокара сягає 700 км.

Оновлений седан Hyundai Ioniq 6 виходить на домашній, південнокорейський, ринок, а невдовзі почнуться його продажі в інших країнах. Про це повідомляється на сайті Electrek.

Характеристики Hyundai Ioniq 6 2025 не розкрили під час презентації моделі на автошоу в Сеулі у квітні. Однак тепер стало відомо, що задньоприводна модифікація Long Range на 229 к.с. має запас ходу 568 км за південнокорейським циклом та 700 км - за європейською методикою WLTP.

Таким чином, електрокар зрівнявся із Tesla Model 3 Long Range RWD. Це найбільш «дальнобійна» електрична модель із Південної Кореї.

Суттєве зростання запасу ходу Hyundai Ioniq 6 обумовлене, передусім, збільшеною батареєю ємністю 84 кВт-год. Крім того, під час оновлення покращили аеродинаміку електрокара і зменшили його масу на 5 кг.

Базовий електромобіль Hyundai Ioniq 6 також отримав більшу батарею - на 63 кВт-год. Він може подолати до 442 км без підзарядки. Ціна Hyundai Ioniq 6 на батьківщині становить в еквіваленті 37 500 доларів за базову версію.

Джерело: Фокус
Фото: Hyundai

Обговорення новини

No Mercy  

Та можна втулити величезну батарею і запас ходу буде 1500 км, але важити воно буде 4 тони і заряджатися 2 доби.

+1-7ВІДПОВІСТИ  
mavrx5  

No Mercy, або можна набратися розуму і заспокоїтись, дати людям альтернативу та дозволити самостійно зробити свій вибір. Тому що є сфери життя, при яких електричка має сенс і виграш перед двз

+1-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

mavrx5, ніде електричка не має переваг перед ДВЗ. Вся ніби то економія перекривається тим, що електрички дорожчі і швидше втрачають в ціні. ДВЗ зручніше у всьому.
Якби ти уважно читав, то я як раз за вибір і топлю, а не за нав'язування електричок і заборону ДВЗ на законодавчому рівні.

-5ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація