Нові фотографії показують, наскільки адаптивна пневматична підвіска Tesla Cybertruck може збільшити кліренс автомобіля.
На фотографіях, якими поділився фотограф і бета-тестер Full-Self Driving (FSD) Адан Гуахардо, можна побачити кілька машин, що стоять у черзі на завантаження. У двох машин, що стоять поряд, сильно відрізняється кліренс.
До цього було заявлено, що стандартний дорожній просвіт моделі - 12 дюймів або 304 мм. Генеральний директор Ілон Маск заявив під час презентації у 2019 році, що максимальний кліренс становитиме 16 дюймів або 406 мм. Це майже вдвічі більше, ніж у Ford F-150 Lightning (213 мм) та Chevrolet Silverado EV 2024 (226 мм).
Cybertruck air suspension raised just before loading…side by side height comparison! #Cybertruck #GigaTexas #Tesla
— Adan Guajardo (@AdanGuajardo) September 4, 2023
?? @AdanGuajardo pic.twitter.com/2Y2rLNTDFv
Регулювання складатиме 4 дюйми в будь-якому напрямку. Додатковий дорожній просвіт покращує позашляхові здібності, а при мінімальному рівні 8 дюймів (203 мм), теоретично, підвищується стійкість та енергоефективність. Крім того, кліренс можна відрегулювати для полегшення завантаження та вивантаження важких речей.
У 2020 році Маск заявив, що пневматична підвіска буде пов'язана з автопілотом, тобто вона автоматично регулюватиметься залежно від дорожніх умов. Тоді він стверджував, що Tesla працює над збільшенням динамічного ходу пневматичної підвіски для кращого бездоріжжя.
Першу партію Tesla Cybertruck буде доставлено клієнтам цієї осені.