На початку 2022 року голова Volkswagen Group Герберт Дісс заявив, що актуальна електрична платформа MEB «допускає розробку емоційних моделей». Оскільки ці слова пролунали у контексті згадки про Beetle, журналісти розцінили їх як натяк на появу електричної версії моделі. Але з того часу жодної інформації про «батарейного» Жука не було.
Цю прогалину заповнили незалежні художники. На думку грузинського промислового дизайнера Георгія Тедорадзе, електричний Volkswagen Beetle має зберегти ретродизайн.
У його версії це п'ятидверний хетчбек у бежевому кузові із широкою поздовжньою коричневою смугою на капоті. Цим же кольором прокреслено тонку лінію від центру передньої колісної арки до задньої стійки та по верхньому краю віконної лінії. У передній бампер автор «вмонтував» С-подібні світлодіодні елементи. Над склом багажних дверей нависає «козирок» заднього спойлера. А доповнюють «електричний» образ Volkswagen Beetle аеродинамічні колісні диски.
На відміну від практично серійного електромобіля Георгія Тедорадзе «Жук» його американського колеги Девіда Скотта Ніла II зі студії Modus Applied Innovations у Техасі більше схожий на концепт. У нього короткий іграшковий кузов із дуже широкими колісними арками та видатним аеродинамічним обважуванням, гідним R-версії. Неоново-зелені вставки на кузові, ймовірно, повинні вказувати на електричну сутність автомобіля.
На жаль, обидва варіанти так й залишаться рендерами. Хоча бежевий Volkswagen Beetle грузинського дизайнера цілком міг стати альтернативою існуючому ID.3.