Останнім часом періодично з'являється інформація про те, що японська компанія планує відродити модель RX-8 із роторним двигуном. Автожурналісти вирішили представити, як може виглядати такий автомобіль.
Купе RX-8 було вперше представлено у 2001 році на Північноамериканському Міжнародному автосалоні у вигляді концепту, а через 2 роки розпочалося серійне виробництво автомобіля. Модель прийшла на зміну купе RX-7, яке вироблялося з 1978 по 2002 роки, змінивши за цей час три покоління. RX-8 поки має тільки одну генерацію, що випускалася до 2012 року. З того часу неодноразово з'являлися чутки про можливого наступника, проте досі жодної конкретики щодо цього автомобіля немає. Проте ми маємо можливість уявити, як може виглядати спадкоємець «вісімки» в актуальному стилі компанії.
Одним з характерних елементів нових Мазд є велика кутаста решітка радіатора, візуально поєднана з фарами, і L-подібні світлодіодні елементи габаритних вогнів. У схожому стилі реалізовані та витягнуті по горизонталі ліхтарі, подібні ставляться на кросовери CX-60 та CX-90, зроблені на новій задньопривідній платформі. Представлений на рендерах автомобіль зберіг одну з головних «фішок» оригінальної RX-8 - чотири дверки, дві з яких відчиняються проти ходу. Також купе отримало нове оформлення задніх стійок кузова, яке стилістично перетинається ще з одним кросовером компанії - MX-30.
Звичайно, головною особливістю технічної частини спортивного автомобіля є його роторний двигун Renesis (13B-MSP Multi-Side Port), що є розвитком попереднього мотора 13В. При його розробці постаралися позбавитися головних недоліків роторних двигунів - поганих показників економічності та екологічності. На відміну від попереднього роторного мотора 13В з подвійним турбонаддувом, двигун «вісімки» зробили атмосферним, що також позначилося на потужності (192-250 к.с. проти 255-280 к.с. у попереднього купе RX-7).
Що ж до можливого спадкоємця RX-8, то він також може отримати роторно-поршневий двигун (РПД), тим більше, що два місяці тому японська компанія представила гібридне крос-купе МХ-30 e-Skyactiv R-EV з подібним мотором. Це говорить про інтерес Мазди до цієї технології, який не згас з 2012 року, коли разом із RX-8 було припинено і випуск РПД.