Безіменне купе оснастять гібридною системою на базі двигуна V16, але в плані дизайну серйозних змін, схоже, не відбудеться. Щонайменше гіперкару залишать фірмовий стилістичний елемент - С-подібні «кишені» на боковинах, які несуть «естетичне навантаження» і одночасно виконують роль напрямних потоків повітря для охолодження двигуна.
Наступник «Широна» дебютує цього року, отримає нову силову установку та збереже відомий стиль. Родзинкою машини, як і раніше, будуть C-подібні боковини. Це не просто фірмовий стилістичний елемент, який відсилає до підпису Етторе Бугатті, а й функціональна деталь, призначення якої - направляти потоки повітря до двигуна.
Офіційно підтверджено, що майбутній гіперкар оснастять гібридною силовою установкою на базі двигуна V16, нібито спроєктованого за участю Cosworth. Об'єм агрегату складе 8,3 літра, потужність - близько 1000 к.с. Ще 800 забезпечать три електромотори, тому за комбінованою віддачею гіперкар наблизиться до прототипу Bolide, який на гоночному бензині мав розвивати 1850 «конячок».
З чуток, купе також дістанеться «прозора панель приладів», а наклад буде обмежений 250 примірниками. Для порівняння: «Широнів» було заплановано вдвічі більше, а Veyron розійшовся світом в кількості 450 штук.
Новий Bugatti розробляється у співпраці з хорватською Rimac, якій належить 55-відсоткова частка у СП Bugatti Rimac. Вигоди від такого партнерства очевидні - Bugatti отримала доступ до технологій Rimac, а хорватам дісталася лояльна клієнтура французів та велика дилерська мережа.