Передсерійний Mercedes-Benz eIntouro виїхав на регулярний маршрут

Передсерійний Mercedes-Benz eIntouro виїхав на регулярний маршрут

13 квітня 2025
0

На початку квітня компанія Daimler Buses зробила черговий важливий крок у розвитку електричної мобільності для міжміських перевезень: повністю електричний автобус Mercedes-Benz eIntouro успішно пройшов свій перший клієнтський тест-драйв у реальних умовах. Це випробування мало на меті не лише перевірку технічних характеристик транспортного засобу, а й отримання зворотного зв'язку безпосередньо від операторів та пасажирів. І результати виявилися вражаючими.

Передсерійна модель eIntouro проїхала маршрут, який щодня обслуговує компанія EUROBUS Rustexpress - від міста Бассерсдорф у швейцарському кантоні Цюрих через центр Цюриха до одного з найпопулярніших тематичних парків Європи, Europa-Park у Русті (земля Баден-Вюртемберг, Німеччина), і повернулася назад. Загальна протяжність маршруту становила близько 380 кілометрів. При цьому тестова поїздка відбулася в режимі звичайного комерційного рейсу, що дозволило оцінити можливості електробуса у повсякденному використанні, без жодних лабораторних умов чи симуляцій.

Технічні характеристики eIntouro також продемонстрували свою практичність: дві високовольтні батареї загальною потужністю 414 кВт·год забезпечили безперебійний рух на всьому маршруті, навіть із ввімкненою кліматичною системою. Така автономність вважається високою не лише для міських електробусів, але й для міжміських перевезень, де маршрут часто проходить через горбисту місцевість або вимагає тривалої автономної роботи. Водночас, абсолютно безшумна робота силової установки створює відчуття виняткового комфорту: за відгуками пасажирів, поїздка в eIntouro є суттєво тихішою, ніж у будь-якому дизельному автобусі, що раніше використовувався на маршруті.

Цей досвід підтверджує готовність Mercedes-Benz eIntouro до експлуатації в межах регулярних пасажирських перевезень. Світова прем'єра моделі відбудеться восени 2025 року на міжнародній виставці Busworld у Брюсселі. Вихід на ринок серійної версії заплановано на 2026 рік, і одним із перших операторів, які отримають новий автобус, стане компанія EUROBUS, яка вже запланувала інтеграцію eIntouro до свого автопарку для обслуговування напрямку до Europa-Park.

Щодня компанія EUROBUS виконує сім рейсів до парку з різних регіонів Швейцарії, забезпечуючи перевезення тисяч туристів. Лише минулого року шатл-сервіс цієї компанії доставив до парку понад 60 000 пасажирів. Враховуючи, що Europa-Park щорічно приймає понад 6 мільйонів відвідувачів, впровадження електробусів на таких маршрутах дозволяє суттєво зменшити викиди CO2 та інші шкідливі речовини, що є особливо актуальним у контексті глобального переходу до кліматично нейтральних перевезень.

Mercedes-Benz eIntouro побудований на перевіреній платформі дизельного Intouro, добре відомого в сегменті міжміських автобусів, шкільних перевезень та коротких екскурсій. Електрична версія зберігає всі переваги попередника, зокрема високу підлогу, що дозволяє встановлювати додаткові багажні відсіки або резервні акумуляторні модулі. Водночас, нова архітектура забезпечує повну електрифікацію силової установки, що виводить модель у нову екологічну епоху.

Серед інновацій - можливість оновлення програмного забезпечення «по повітрю», без потреби відвідування сервісного центру. Це значно зменшує час обслуговування та підвищує гнучкість у керуванні автопарком. Крім того, автобус буде представлений у двох варіантах довжини: стандартний eIntouro завдовжки 12,18 метра та подовжений eIntouro M з довжиною 13,09 метра. Завдяки цьому оператори зможуть обирати конфігурацію салону з місткістю від 50 до 63 пасажирських місць відповідно до своїх потреб.

Таким чином, Mercedes-Benz eIntouro стає першим автобусом з повністю акумуляторним електроприводом, орієнтованим на міжміські маршрути, що відрізняє його від попередніх міських електробусів компанії. Це відкриває нові перспективи для громадського транспорту в Європі та далеко за її межами, демонструючи, що електрифікація більше не обмежується лише короткими міськими поїздками, а здатна повністю замінити дизельні машини навіть у щоденній роботі на далеких маршрутах.

Джерело: Daimler Truck

Обговорення новини

Коментарів поки ніхто не залишив. Станьте першим!

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація